کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست شهرداری کرج:

وحدت اعضای شورا رمز رسیدن به توسعه است/ شهرداری به نهادی مدنی باید تبدیل شود

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 23 مهر 1397 ساعت 11:14

حزب الله :
سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر اینکه شهرداری باید به نهادی مدنی تبدیل شود، گفت: با تحقق این مدل، خدمات به صورت اثر بخش و بر گرفته از نیاز مردم به شهروندان ارایه می شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی اصغر کمالی زاده در آیین معارفه خود با بیان اینکه وحدتِ اعضای شورای شهر کرج رمز رسیدن به توسعه و پیشرفت خواهد بود، اظهار کرد: شهر کرج با مشکلات فراوانی نظیر افزایش جمعیت، مهاجرت و توسعه سریع روبرو است که باید با برنامه ریزی اصولی درصدد رفع آن ها باشیم.
 
وی با تاکید بر اینکه شهرداری، مجموعه ای خدمات رسان به شمار می رود اما وجود برخی مشکلات مالی در این دستگاه سبب شده عرضه خدمات کمتر از تقاضا باشد، گفت: باید این نهاد خدمات رسان را به نهادی مدنی تبدیل کنیم تا خدمات به صورت اثر بخش و بر گرفته از نیاز مردم به شهروندان ارایه شود.
 
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اقدامات محمدرضا احمدی نژاد سرپرست سابق شهرداری کرج طی 6 ماهه گذشته نیز گفت: محمدرضا احمدی نژاد در زمان مدیریت خود در مسند سرپرست شهرداری کرج خدمات فراوانی را ارایه کرده و از توان 100 درصدی خود برای رفع مشکلات بهره گرفت.
 
کمالی زاده در پایان از اعتماد اعضای شورای شهر کرج به نیروهای مجموعه مدیریت شهری قدردانی کرد و گفت: بی شک این اتفاق سبب می شود در آینده ای نزدیک از ظرفیت نیروهای داخلی بیشتر و بهتر بهره مند شویم.
 


کد مطلب: 180573

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180573/وحدت-اعضای-شورا-رمز-رسیدن-توسعه-شهرداری-نهادی-مدنی-باید-تبدیل-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com