کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس شورای شهر کرج:

شهردار منتخب فردی توانا و خوش فکر است/ مدیران در قبال مطالبات مردم پاسخگو باشند

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 23 مهر 1397 ساعت 11:15

حزب الله :
رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در قبال مردم یک وظیفه داریم و آن پاسخگویی است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عباس زارع در آیین معارفه سرپرست جدید شهرداری کرج، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر کرج طی ۱۴ ماه گذشته تلاش کرده بتواند در مسیری متناسب با شعارهای مطرح شده گام بردارد.
 
وی با بیان اینکه توجه به ظرفیت محلی و ملی یکی دیگر از اهداف شورای اسلامی شهر کرج به شمار می رود، افزود: به رغم مشکلاتی که در حوزه مدیریتی و اقتصادی طی سال گذشته وجود داشته اما شورا تلاش کرده وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهد.
 
رییس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: نگاه شورا به ظرفیت های داخلی حداکثری بوده و انتخاب ۵ شهردار نشان دهنده این موضوع است؛ از طرفی امیدواریم در خصوص انتخاب شهردار جدید با چالش های گذشته روبرو نباشیم.
 
زارع با اعلام اینکه دغدغه اعضای شورا باید به عنوان برنامه های اصلی شهردار پیگیری شود، تصریح کرد: با بررسی انجام شده در حوزه مدیریت شهری در ۱۱ شهر از هزار و ۳۰۰ شهر کشور خبر از فساد در مجموعه شهری منتشر شده که متاسفانه یکی از این شهرها کلانشهر کرج بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه باید به مقوله فساد به عنوان دغدغه ای اصلی توجه کرد، گفت: باید رفتار مجموعه مدیریت شهری به گونه ای باشد تا با رفع فساد و تبدیل آن به یک جریان فرهنگی افزایش اعتماد و رضایت مردم را بدست آوریم.
 
این عضو شورا ادامه داد: مدیران باید از مجموعه خود به درستی حفاظت کنند تا خبرهایی در خصوص فساد برخی مدیران حیثیت مجموعه مدیریت شهری را خدشه دار نکند.
 
زارع بیان کرد: شهرداری کرج از نیروهای متخصص و توانمندی برخوردار است که باید از این توانمندی ها به درستی صیانت کرد، بی شک برای تحول در شهرداری باید شاهد تغیبراتی اساسی در ساختار نیروی انسانی باشیم تا فرصت برای ظهور و بروز استعدادهای جوان و تازه نفس مهیا شود. 
 
وی با تاکید بر اینکه دایره نظام مدیریتی در حوزه فعالیت جوانان باید توسعه داده شود، اظهار کرد: توجه به ظرفیت بانوان و استفاده از این پتانسیل برای هم افزایی بیشتر نیز ضروری است.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم توجه به درخواست شهروندان، تصریح کرد: باید اجازه دهیم مردم مطالبه گر باشند و ما نیز تنها به وظیفه ذاتی خود که پاسخگویی است بپردازیم. 
 
وی با بیان اینکه توجه به بخش در آمدی و خدماتی بایستی به فرهنگ تبدیل شود، گفت: انتخاب حداکثری شهردار کرج توسط اعضای شورای شهر اتفاق کم نظیری است که باید از آن مراقبت شود. 
 
زارع به عملکرد محمدرضا احمدی نژاد سرپرست سابق شهرداری کرج نیز اشاره کرد و یادآور شد: در ۶ ماه اخیر فردی شایسته به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب شد که توانست این مجموعه را با وجود چالش های فراوان به خوبی مدیریت کند.
 
رییس شورای اسلامی شهر کرج در پایان تاکید کرد: علی اصعر کمالی زاده، فردی برجسته، خوش فکر، توانا، جسور و متفکر است که بی شک با تکیه بر ظرفیت های خود می تواند ثمرات خوبی را برای شهر به همراه داشته باشد.
 


کد مطلب: 180572

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180572/شهردار-منتخب-فردی-توانا-خوش-فکر-مدیران-قبال-مطالبات-مردم-پاسخگو-باشند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com