کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ملانیا ترامپ:

من عاشق همسرم هستم

ایسنا , 21 مهر 1397 ساعت 15:29

حزب الله :
ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا در مصاحبه‌ای با مردود دانستن شایعات درباره روابط با همسرش گفت، چیزهای خیلی مهم‌تری برای فکر کردن و انجام دادن دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگو با شبکه ABC NEWS در حالی که در اولین تور سفرهای خارجی تنهای خود به آفریقا رفته، گفت: وقتی برای شنیدن مهملات ندارد.
 
ملانیا ترامپ در پاسخ به سوالی درباره روابط غیراخلاقی ادعا شده که به دونالد ترامپ نسبت داده‌اند، گفت: من یک مادر و بانوی اول آمریکا هستم و چیزهای مهم‌تری برای فکر کردن و انجام دادن دارم. این چیزها مورد توجه و تمرکز من قرار نمی‌گیرد.
 
این اظهارات ملانیا ترامپ یادآور برخی اظهارنظرهای علنی نخست ترامپ درباره اتهام بی‌وفایی به همسر علیه خودش است.
 
ملانیا ترامپ در ادامه این مصاحبه گفت، در سال گذشته از بابت ماجراهای مطرح شده درباره روابط غیراخلاقی نسبت داده شده به همسرش آزار دیده است. او تاکید کرد: قرار نیست همیشه وضعیت برای شما خوشایند باشد اما البته من می‌دانم چه کاری درست و چه کاری اشتباه است و چه چیزی واقعی و چه چیزی نادرست است.
 
این اظهارات ملانیا ترامپ بعد از آن مطرح شد که در سال گذشته چندین زن مدعی شدند که با دونالد ترامپ بعد از آنکه او در سال ۲۰۰۵ با ملانیا ترامپ ازدواج کرده، وارد رابطه شده بودند. مشهورترین این پرونده‌ها مربوط به استورمی دنیلز بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی است که جزئیاتی را درباره داشتن روابط غیراخلاقی و جنسی با دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ مطرح کرد. یکی دیگر از این زنان نیز کارن مک دوگال یک مدل سابق مجله پلی بوی است که او هم ادعای داشتن رابطه با دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ را مطرح کرد.
 
خود دونالد ترامپ ادعاهای هر دو نفر را رد کرده. ملانیا ترامپ همچنین گفت که عاشق شوهرش است و ازدواج آنها از بابت این موضوع دچار تیرگی نشده است.
 
او خاطرنشان کرد: البته ما خوب هستیم. اینها گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها است و مهمل است. همیشه قرار نیست مطالب درست باشند. من بسیار قدرتمند هستم و می‌دانم که اولویت‌هایم چیست.
 
در عین حال ملانیا ترامپ در خصوص مناقشه مربوط به پوشیدن یک لباس مناقشه‌برانگیز که روی آن نوشته شده بود "من واقعا اهمیت نمی‌دهم" گفت که هدفش از پوشیدن این لباس در هنگام پرواز به مقصد بازدید از یک مرکز نگهداری کودکان مهاجر کم‌سن و سال بوده که رسانه‌های چپ‌گرا و منتقدانش را مورد خطاب قرار دهد.
 
ماه ژوئن گذشته بانوی اول آمریکا هنگامی که سوار هواپیما برای بازدید از مرکز نگهداری از کودکان مهاجر در تگزاس بود، لباسی به تن داشت که روی آن نوشته شده بود "من واقعا اهمیتی نمی‌دهم، شما چطور؟ "
 
ملانیا ترامپ خاطرنشان کرد: مشخص است که من این لباس را برای بچه‌ها نپوشیده‌ام. من این ژاکت را برای ورود به هواپیما و هنگام خروج از آن به تن داشتم و مخاطب آن مردم و رسانه‌های چپگرایی بودند که از من انتقاد می‌کنند و من می‌خواستم به آنها نشان دهم که اهمیتی نمی‌دهم.
 
بانوی اول آمریکا تاکید کرد زمانی که مشغول بازدید از بچه‌ها در آن مرکز بوده، این لباس را به تن نداشته و هنگامی که متوجه شده که رسانه‌ها بیش از حد به آن توجه نشان می‌دهند، آن را بعد از این بازدید به تن کرده است.
 
ملانیا گفت: این یک نوع پیام فرستادن بود. من ترجیح می‌دهم که آنها به کارهایی که انجام می‌دهم و ابتکارهایی که داشته‌ام، توجه نشان دهند تا به آنچه که می‌پوشم.
 
بانوی اول آمریکا همچنین فاش کرد که به ترامپ می گوید به کدام یک از نیروهای دولتش اعتماد داشته باشد و به کدام یک از آنها نباید اعتماد کند.
 
ملانیا با تاکید بر این که هیچ وقت به برخی از کارمندان دولت ترامپ اعتماد نداشته، اظهار کرد که هنوز هم کسانی در نزدیکی ترامپ هستند که او به آنها اعتماد ندارد.
 
به ادعای ملانیا ترامپ، از بعد از آن که او "توصیه صادقانه" خود درباره برخی کارمندان و همپیمانان ترامپ را به همسرش منتقل کرده بسیاری از آنها دیگر در کاخ سفید کار نمی کنند.
 
همسر ترامپ پذیرفت که گاهی اوقات او در نقش بانوی اول به ویژه در زمینه از دست رفتن حریم خصوصی اش مشکلاتی را پیدا کرده است.
 
او اظهار داشت: من دیگر نمی تونم آزادانه تحرک داشته باشم.
 
با این حال او گفت که هیچ وقت احساس نکرده که "زندانی دولت" است.
 
ملانیا تصریح کرد: من احساس زندانی بودن ندارم. خیر. من از آن لذت می برم و این وضعیت هم قرار نیست تا ابد طول بکشد و یک زمان کاملا ویژه است.
 
او در خصوص حملات و انتقادهای مکرر علیه خود از زمان رسیدن همسرش به ریاست جمهوری گفت: می توانم بگویم که من قربانی بیشترین میزان قلدری در جهان هستم.


کد مطلب: 180424

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180424/عاشق-همسرم-هستم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com