تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
plusresetminus
حزب الله : به بهانه اکران فیلم «عرق سرد» سهیل بیرقی و باران کوثری و سهیل بیرقی مهمانان سومین قسمت از فصل جدید «کافه آپارات» بودند.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۳۱۵
به خواب هم نمی‌دیدم روزی نقش یک فوتبالیست زن را بازی کنم!
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،باران کوثری در بخشی از این گفتگو گفت: «در خواب هم نمی‌دیدم که روزی نقش یک فوتبالیست زن را بازی کنم و واقعیت این است که ایفای چنین نقشی در سینمای ما بسیار دور از ذهن و رویایی است.»
 
باران کوثری: به خواب هم نمی‌دیدم روزی نقش یک فوتبالیست زن را بازی کنم!
 
کوثری ادامه داد: «راستش منتظر بودم که برای این نقش به من زنگ بزنند و وقتی این نقش به من پیشنهاد شد، از سهیل ۴۰ روز وقت خواستم تا وزن کم کنم. ما حتی با هم قرار گذاشته بودیم که اگر نتوانستم به شرایط جسمانی مطلوب برسم، سراغ بازیگر دیگری بروند. به‌شدت برایم مهم بود که وزن را با ورزش و در یک پروسه سخت ورزشی کم کنم تا به نقش نزدیک شوم.»
 
بیرقی، کارگردان «عرق سرد» هم که در این گفتگو حضور داشت، توضیح داد: «برایم مهم بود که نسبت به فیلم اولم «من»، دامنه مخاطبان گسترده‌تری داشته باشد. به همین خاطر هم داستان این فیلم عام‌تر و گرم‌تر از «من» است.»
 
باران کوثری: به خواب هم نمی‌دیدم روزی نقش یک فوتبالیست زن را بازی کنم!
 
این کارگردان همچنین در قسمتی از برنامه توضیح داد: «شهر، دغدغه من است و به شیوه‌ای ناخودآگاه، در فیلم‌هایم سراغ شهری که در آن زندگی می‌کنم می‌روم. من از داستان یک شخصیت شروع می‌کنم اما در نهایت به شهر می‌رسم و زندگی پیرامونم را به تصویر می‌کشم و شهرم را می‌سازم.»
 
باران کوثری: به خواب هم نمی‌دیدم روزی نقش یک فوتبالیست زن را بازی کنم!
 
بخش بعدی سومین قسمت «کافه آپارات» مناظره‌ای با موضوع جایگاه نقد در سینما بود که با حضور مسعود داوودی و آرش خوشخو برگزار شد.
 
فصل جدید «کافه آپارات» با اجرای مهدی کرم‌پور، کارگردان سینمای ایران، مقابل دوربین می‌رود و هر چهارشنبه شب، از وبسایت آپارات منتشر می‌شود.
منبع : عصرایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین