تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
plusresetminus
امیرمهدی ژوله:

آقای شفیع، حلالم کنید

حزب الله : امیر مهدی ژوله که در گذشته کارش را به عنوان نویسنده ورزشی در هفته نامه تماشاگران آغاز کرده خاطره ای از بهرام شفیع، مجری فقید برنامه ورزش و مردم در صفحه شخصی اش منتشر کرد .
۰
کد مطلب : ۱۸۰۲۱۶
آقای شفیع، حلالم کنید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در خاطره امیر مهدی ژوله از مجری برنامه ورزش و مردم این چنین آمده است :جام جهانی نمی دونم چند، داشت شروع می شد. خرداد هشتاد و یک. برای اولین شماره چلچراغ زنگ زدم به شما و چند مربی و بازیکن و کارشناس فوتبال. سوال‌های غلط می پرسیدم. مثلا راجع به شانس قهرمانی تیمی که اصلا توی جام نبود. یا امکان آقای گلی بازیکنی که به خاطر مصدومیت هیچ وقت به جام نرسیده بود.
 
شما هم خسته و دلزده از فوتبال بودید یا پرمشغله و گرفتار که خیلی در جریان امر نبودید و گول سوال‌های انحرافی من را خوردید و کلی در باب شایستگی قهرمانی تیم کذایی و آقای گلی فلان بازیکن حرف زدید. آخرش هم شوخی شوخی گفتید خوب بنویسی ها.
 
امیرمهدی ژوله: آقای شفیع، حلالم کنید
 
آخرش جدی جدی عین سوال‌ها و جواب‌ها را پیاده کردم. حتی انگار همین «خوب بنویسی ها» را هم نوشتم، به انضمام یه لید تپل با این مضمون که تو رو خدا ببین گزارشگر صدا و سیما را... به همین بدجنسی! لابد فکر می کردم چه ضایع کردم طرف رو، چه بچه باحال و تیزی ام من یا نمی دانم هر چیزی برای ارضای هر بخشی از چاله چوله‌های شخصیتی ام. چهارتا «چه باحال بود و چه باحالی» هم بارم کنند و یک تیتر ذهنی که "یادم تورا فراموش".
 
آقا حلالم کنید. من شما رو نه با این شیرین کاری ژورنالیستی ام، که با پنجره ورزش و مردم تان که سال‌ها تنها روزن دنیای کدر و طوسی ما به فوتبال جهان بود به خاطر میارم؛ و شما رو با یادآوری صدای خوب و تفرعن منحصر به فردتان در گزارشگری به خاطر خواهم سپرد؛ و همه متلک‌ها و کنایه‌ها و خوشمزگی هایتان در گزارشگری و اُصدوقوس (اینجوری میشنیدم) گفتن تان که مال تان بود و مال تان ماند؛ و بعد...
 
و بعد و بعد شما از ما دور شدید یا ما از شما، مهم نیست. فقط چه بد که حتی فرصت نشد حضوری بهتون بگم «آقا حلال کنید»
منبع : تابناک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین