تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
plusresetminus
حزب الله : بورناجی گفت: بیمارستان ۵۵۰ تختخوابه فوق تخصصی کودکان «مردانی آذر» با زیربنای ۵۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع در تبریز به همت مجمع خیرین سلامت استان در حال ساخت است.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۱۳۹
بیمارستان ۵۵۰ تختخوابه فوق تخصصی کودکان در تبریز احداث می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید پورناجی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این مجمع در سال 1389 تاسیس شده است، اظهار داشت: از جمله اهداف این موسسه تلاش برای شناسایی، هدایت و جذب خیران بخش سلامت و همچنین برنامه ریزی به منظور تبلیغات و فرهنگ سازی برای جذب خیران و کمک های مردم جهت ارتقای سلامت است.
 
 
 
وی با بیان اینکه بیش از 350 خیر عضو این مجمع هستند، ادامه داد: احداث، تکمیل، ترمیم، تجهیز و همیاری در امر مراکز بهداشتی و درمانی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دیگر اهداف این مجمع می باشد.
 
 
 
وی ادامه می دهد: 67 هزار و 500 متر مربع از مراکز درمانی استان به ارزش بیش از 200 میلیارد تومان با همکاری و همیاری خیران توسط این مجمع احداث شده است.
 
 
 
پورناجی با اشاره به برخی اقدامات عمرانی که به همت این مجمع انجام شده، یادآور شد: بیمارستان 550 تختخوابه فوق تخصصی کودکان «مردانی آذر» نیز با زیربنای 58 هزار و 500 مترمربع در تبریز در حال ساخت است.
 
 
 
وی تصریح کرد: همچنین دی کلینیک شهر ممقان با زیربنای یک هزار و 500 متر مربع به اتمام رسیده و بخش همودیالیز بیمارستان آیت الله کوه کمری مرند با زیر بنای یک هزار و 400 متر مربع ساخته شده که هم اکنون در حال استفاده است.
 
 
 
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: احداث کلینیک تخصصی با زیربنای 2 هزار و 700 متر مربع در موحطه بیمارستان طالقانی تبریز در حال اتمام است.
 
 
 
وی افزود: خیران برای تجهیز بخش های مختلف بیمارستانی، مراکز درمانی و بهداشتی استان نیز فعالیت قابل توجهی دارند که می توان به خرید 2 دستگاه آمبولانس، 133 دستگاه دیالیز، دستگاه سونوگرافی و 34 تخت بیمارستانی اشاره کرد.
 
 
 
پورناجی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند کمک های نقدی خود برای ارتقای بخش سلامت آذربایجان شرقی را به شماره حساب های 0105451261009 نزد بانک ملی و 0110217651002 نزد بانک صادرات واریز کنند
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین