تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
plusresetminus
حزب الله : جیسون بلوم تهیه‌کننده آمریکایی فیلم ترسناک «هالووین» در سفری کوتاه به جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی، در جمع تماشاچیان فیلم حضور یافت.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۰۲۶
سفر ۲۲ ساعته تهیه‌کننده «هالووین» به بوسان/ روش های ترسناک شدن
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جیسون بلوم تهیه کننده ارشد سینمای آمریکا با حضوری تنها ۲۲ ساعته در کره جنوبی در جمع تماشاگران مشتاق جشنواره بین المللی فیلم بوسان حضور یافت که لحظاتی قبل‌تر به پای تماشای فیلم ترسناک «هالووین» به کارگردانی دیوید گوردون‌گرین نشسته بودند.
 
«هالووین» (۲۰۱۸) روایت دیگری از فیلم کلاسیک هالووین است که دفتر فیلمسازی جیسون بلوم به نام «Blumhouse» آن را تهیه کرده است. بلوم در جمع حضار گفت: تاکنون ۱۱ فیلم هالووین ساخته شده است ولی این اولین هالووین تشکیلات ما است. ما در کمپانی خود نگاهی کاملا تخصصی به فیلمسازی داریم و تلاش می کنیم مضامین اجتماعی یا سیاسی را در یک فیلم ترسناک بیاوریم.
 
وی ادامه داد: این فیلم درباره ۲ چیز است؛ اول توانمندسازی زنان زیرا سه نسل از آنان در حال غلبه بر شخصیت شیطانی فیلم هستند و دوم اینکه بسیاری از فیلم های ترسناک درباره حوادثی وحشتناک و آسیب زننده هستند ولی این فیلم در جستجوی آن است که ۴۰ سال پس از یک واقعه وحشتناک چه بر سر آدم های درگیر ماجرا آمده است.
 
بلوم همچنین گفت: چیزی که درباره ساخت نسخه های جدید از فیلم های ترسناک توسط تشکیلات ما مدنظر است تلاشمان برای دخیل کردن خالقان فیلم اصلی است. من مدت ها به دنبال حق ساخت «هالووین» بودم و یکی از فاکتورهای اصلیم این بود که این فیلم ساخته نخواهد شد مگر آن که جان کارپنتر – کارگردان هالووین(۱۹۷۸) – به تیم ساخت فیلم بپیوندد.
 
جیسون بلوم همچنین از برنامه اش برای افتتاح شعبه کره ای کمپانی فیلمسازی خود پرده برداشت. او گفت: یکی از فیلم ما یعنی «Whiplash»(۲۰۱۲) در کره جنوبی بهترین فروش در سراسر جهان – حتی بهتر از ایالات متحده آمریکا – را داشت و به طور مشابه دو فیلم «روز مرگت مبارک»(۲۰۱۷) و «برو بیرون»(۲۰۱۷) در کره جنوبی در رتبه دوم فروش جهانی قرار گرفتند.
 
بیست و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم بوسان از ۴ اکتبر (۱۲مهر) آغاز شده و تا ۱۳ اکتبر (۲۱مهر) ادامه خواهد داشت.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین