کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باکس آفیس فیلم‌های سینمایی جهان

تام هاردی با «سم» رکورد گیشه را شکست

باشگاه خبرنگاران جوان , 16 مهر 1397 ساعت 11:25

حزب الله :
آخرین وضعیت فروش فیلم‌های اکران شده طی هفته جاری در سطح جهان را در این گزارش بخوانید.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدید بود، که «سَم» «Venom (2018)» توانست صدر گیشه فروش فیلم‌های جهان را در اختیار داشته باشد، همچنین دیگر فیلم‌های سینمایی به ترتیب در جدول فروش هفتگی قرار گرفته‌اند.
 
در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم ها، در هفته جاری اشاره شده است:
 
****
 
5) خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش  «The House With A Clock In Its Walls»
 
فیلم ژانر وحشت خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش بر اساس کتابی به همین نام محصول سال ۱۹۷۳ نوشته جان بلیرز و تصویرگری ادوارد گوری است. فیلم «خانه‎ای با ساعتی درون دیوارهایش» توسط الی روث کارگردانی شده و فیلمنامه فیلم را اریک کریپک به نگارش درآورده است  که احتمالا  پیش از این برای خلق سریال جذاب سوپرنچرال شناخته شده است.
 
این فیلم با بازی جک بلک در نقش جاناتان بارناولت است، جادوگری که در شهر کوچک نیو سیدنی سکونت دارد. برادرزاده جاناتان به نام لوییس با بازی "اوون واکارو" زمانی که برای زندگی به خانه بزرگ، قدیمی و چندش‎آور عمویش می‎آید، اصلا نمی‎داند که عمویش دوست دارد تا دستی در هنرهای تاریک داشته باشد. با این حال، لوییس به دنبال آگاهی از حقیقت، متوجه می‎شود که دلیل بسیار مهمی وجود دارد که عمویش در این خانه شبح‎زده ساکن است. مشخص می‎شود که این ساختمان یک ساعت مسحور کننده را درون خود پنهان کرده که در حال شمارش به سوی روز رستاخیز است و تنها لوییس، جاناتان و همسایه ساحرشان به نام خانم زیمرمن با بازی "کیت بلانشت" قادر هستند تا آن را بیابند و نابود کنند.
 
این فیلم که در ژانر وحشت توسط کمپانی یونیورسال تولید شده است در هفته سوم اکران خود توانست ۷/۲ میلیون دلار فروش کند.
 
 
 
****
 
4) مدرسه شبانه «Night School »
 
 فیلم «مدرسه شبانه» یک فیلم در ژانر کمدی-ماجرایی و هیجان‌انگیز به کارگردانی مالکوم دی لی است. که در آن ستارگانی چون آنه وینترز، کوین هارت، تیفانی هادیش، مگالین اکیکانووک، مری لین راچسکوب، کیث دیوید، بن شوارتز، تاران کیلام و جیکوب بتالون به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده؛ چند دانش آموز که درس‌خوان و منظم نیستند به زور به مدرسه شبانه فرستاده می‌شوند، به این امید که با قبولی در امتحان نهایی آن دوران دبیرستان را به اتمام برسانند، اما...
 
فیلم جدید کمپانی یونیور سال در هفته دوم و در رقابت با فیلم های دیگر سه پله در جدول فروش سقوط کرد و با ۱۲/۲ میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار گرفت.
 
****
 
3) پا کوچک «Smallfoot»
 
 «پا کوچک» انیمیشن محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی "کری کرکپاتریک" است. این فیلم با موسیقی اورجینال و حضور ستارگان متعدد، داستانی جذاب روایت می‌کند که افسانه پاگنده را در دنیای وارونه به پاکوچک تبدیل کرده‌است.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ یک موجود افسانه‌ای در کوه‌های هیمالیا به نام یتی متقاعد می‌شود که موجوداتی زیرک که تحت عنوان انسان شناخته می‌شوند، واقعا وجود دارند و برای شناختن آنها به پایین می‌آید که ماجراهایی رخ می‌دهد. همچنین برای ساخت این فیلم از آهنگ (Finally Free) اثر "نایل هوران" استفاده شده است.
 
چنینگ تیتوم در نقش میگو (یتی)، جیمز کوردن در نقش پرسی (انسان یا پاکوچک)، لبران جیمز در نقش جیوانجی (یتی)، زندیا در نقش میچی (یتی)، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن «پاکوچک» حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.
 
این انیمیشن در هفته دوم اکران خود توانست ۱۴/۹ میلیون دلار فروش کند و در رتبه سوم قرار بگیرد.
 
****
 
2) ستاره ای متولد شده است «A Star is Born (2018)»
 
 فیلم سینمایی «ستاره‌ای متولد شده‌است»در ژانر موزیکال، رمانتیک و درام به کارگردانی بردلی کوپر است که توسط کمپانی برادران وارنر تولید شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به بردلی کوپر و لیدی گاگا اشاره کرد. در این فیلم لیدی گاگا آهنگ های رونمایی نشده را در این فیلم اجرا کرده که مورد استقبال علاقه مندان سینما و موسیقی قرار گرفته است.
 
این فیلم که بازسازی از یک کار کلاسیک است، داستان موسیقی‌دانی را شرح می دهد که به یک خواننده و بازیگر زن جوان برای رسیدن به شهرت کمک می‌کند.
 
این فیلم موزیکال در هفته نخست اکران توانست فروشی معادل ۴۱/۲ میلیون دلار را بدست آورد و در جایگاه دوم فروش هفتگی قرار بگیرد.
 
****
 
1) سَم «Venom (2018)»
 
 فیلم سینمایی سم یا ونوم با کارگردانی روبن فلیشر ساخته شده ، که کمپانی سونی قبل از اکران این فیلم خبر از یک فیلم تماشایی با حضور تام هاردی به عنوان شخصیت ونوم داده بود.
 
در واقع ونوم شخصیتی در فیلم مرد عنکبوتی بود که در این فیلم به طور مستقلی به آن پرداخته شده است. پیتر پارکر( مرد عنکبوتی) یک انگل بیگانه پیدا می‌کند و این انگل سعی می‌کند تا بخشی از وجود شخصیت پارکر شود، اما او مقاومت و از آن رهایی پیدا می کند. اِدی بروک نیز یک عکاس و رقیب پیتر پارکر بوده است که میزبان این انگل می‌شود و این دو با وجود تنفری که از پارکر داشته‌اند، تصمیم می‌گیرند با کمک یکدیگر از او انتقام بگیرند. این داستان در فیلم مرد عنکبوتی زمینه فیلم سینمایی ونوم را به وجود آورد.
 
خلاصه داستان فیلم؛ روزنامه نگار اِدی بروک در تلاش است تا کارلتون دریک بنیانگذار بنیاد زندگی را بشناسد. در حالی که تحقیقات در مورد آزمایش های دریک را انجام می دهد، بدن ادی با ویروس بیگانه ادغام می شود. او با قدرت فوق العاده ای انسان وحشتناکی می شود. او تلاش می کند تا توانایی های جدید و خطرناکی که ادی را به دیو تبدیل کرده است، کنترل کند.
 
این فیلم در افتتاحیه خود توانست و با در اختیار داشتن ۴۲۵۰ سالن سینما فروش ۸۰ میلیون دلاری را رقم بزند و جایگاه نخست را تصاحب کند.


کد مطلب: 180001

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/180001/تام-هاردی-سم-رکورد-گیشه-شکست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com