کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظر سامان قدوس در مورد سوپرگلی که زد

تسنیم , 16 مهر 1397 ساعت 10:20

حزب الله :
سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی معتقد است تیم آمیان با گذشت زمان تیمی خطرناک خواهد شد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سایت 11 آمیان فرانسه مصاحبه‌ای از سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی آمیان پس از گلزنی برابر دیژون در هفته نهم لوشامپیونه که باعث پیروزی یک بر صفر تیمش شد، منتشر کرد که می‌خوانید:
 
* سامان، می‌توانید به ما بگویید چگونه مقابل دیژون گلزنی کردید؟
این گل روی شوت حاصل شد و معمولا برای تیمم شوتزنی می‌کنم. این‌بار تام (بازیکن آمیان) به من گفته بود که می‌خواهند به سمت دروازه دیژون شوتزنی کنند و موقعیت لازم را برای من فراهم کردند. به او اعتماد و حرفش را گوش کردم. آنها طوری بازی کردند تا من شوتزنی کردم و در کنار توماس دید خوبی برای این کار داشتم.
 
* تیم آمیان را برای این بازی چطور دیدید؟
بسیار خوب بازی کرد. فکر می‌کنم در خانه بسیار خوب هستیم و باید با همین سبک  بازی کنیم، البته کمی پیچیده است اما اگر این‌گونه برای زمان طولانی بازی کنیم تیمی بسیار خطرناک خواهیم بود.
 
* یعنی هنوز اعتماد به نفس لازم به نظری که می‌گویید وجود ندارد؟
البته این طور می‌خواهیم بازی کنیم. مربی به ما گفته بود که باید اعتماد به نفس داشته باشیم و سعی کردیم در تمام طول بازی این‌گونه باشیم. مسئله‌ای که در پایان نتیجه خوبی را به ما بخشید.
 
* آیا الان احساس قدرتمندی بیشتری دارید؟
بله، هر روز احساس بهتر و ارتباط مطلوب‌تری با همبازیانم در تیم آمیا دارم. هنوز باید به آنها در تمرین‌ها گوش دهم. پس از 2 بار حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در مدت یک ماه با بازیکنان آمیا ارتباط داشتم. فکر می‌کنم ما تیمی با پتانسیل بسیار زیادی دارم و به اتفاق هم تیمی قدرتمندتر خواهیم شد.


کد مطلب: 179988

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/179988/نظر-سامان-قدوس-مورد-سوپرگلی-زد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com