تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
plusresetminus
حزب الله : وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از هفتم مهرماه پرداخت خواهد شد و بازنشستگان این صندوق می‌توانند با مراجعه به بانک عامل (صادرات) نسبت به دریافت وام ضروری خود اقدام کنند.
۰
کد مطلب : ۱۷۹۰۳۷
آغاز پرداخت وام ضروری به بازنشستگان از هفتم مهر
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،انوشیروانی محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان برگزاری همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران صندوق بازنشستگی کشوری از طرح پرداخت وام ضروری به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری رونمایی کرد.
 
برهمین اساس در مرحله اول ۲۵۰ هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که در شهریورماه اقدام به ثبت نام برای دریافت وام ضروری کردند می‌توانند از روز شنبه هفتم مهرماه به بانک عامل (بانک صادرات) مراجعه و نسبت به دریافت وام ضروری خود اقدام کنند.
 
به گفته جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در سال جاری ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان این صندوق از وام ضروری استفاده خواهند کرد که درمحله نخست اسامی ۲۵۰ هزار نفر آن‌ها در اختیار بانک صادرات قرار گرفته است و در سه ماهه پایانی سال ۹۷ نیز مابقی ۴۰۰ هزار نفر (۱۵۰ هزار نفر دیگر از بازنشستگان) وام خود را دریافت خواهند کرد.
 
برهمین اساس وام ضروری درنظر گرفته شده برای بازنشستگان مبلغ ۵ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد خواهد بود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین