کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محسن رضایی:

عملیات انتقام‌جویانه ایران در قبال حادثه تروریستی اهواز آغاز شده است

تسنیم , 3 مهر 1397 ساعت 14:05

حزب الله :
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اولین عملیات انتقام‌ جمهوری اسلامی دیروز صورت گرفته است و به این اکتفا نمی‌کنیم و به خارج از مرزها خواهیم رفت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محسن رضایی پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از بازی ویدئویی "تکاور" با اشاره به دیدار خود  با یکی از خانواده‌های مجروحان حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: پس از حادثه تروریستی اهواز به این شهر سفر کردم و در بیمارستان از نزدیک جویای احوال مجروحان شدم که در این بین با مادری برخورد کردم که فرزند چهارساله خود را در این حادثه از دست داده بود.
 
وی افزود: این مادر با همان حالت منقلبش به من گفت "شب قبل از این حادثه، فرزندم از من خواست که با یکدیگر شعار «لبیک یا حسین» را تکرار کنیم و فردای آن شب  در روز حادثه مانند حضرت علی اصغر(ع) به شهادت رسید".
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "این حادثه تروریستی نشان داد دشمنان ما به‌خلاف شعارهای حقوق بشری به‌دنبال نابودی ملت ایران هستند"، تصریح کرد: اهداف این حوادث کور و تروریستی، مردم عادی و امنیت اجتماعی کشور است و دشمنان انقلاب اسلامی کینه 40ساله از مردم ایران دارند و ذره‌ای برای جان و مال ملت ایران احترامی قائل نیستند.
 
رضایی درباره اینکه دشمنان انقلاب در هر مرحله‌ای با ابزاری وارد کارزار مقابله با انقلاب شده‌اند، یادآور شد: در دهه اول پس از پیروزی انقلاب به‌وسیله تهدیدات سخت و با پرورش گروهک‌های تجزیه‌طلب و پس از آن به‌وسیله منافقین که در برهه‌ای شهرهای تهران، مشهد، تبریز و اصفهان را ناامن کرده بودند به مقابله با انقلاب آمده بودند.
 
وی با ابراز اینکه اکنون دشمن از تهدید سخت ناامید شده است، خاطرنشان کرد: 5 سال است که دشمن وارد فاز اقتصادی و رسانه‌ای شده است و از طریق دنباله‌هایشان در داخل و خارج سعی در نابودی اقتصاد کشور و ایجاد عملیات روانی سنگین علیه ملت ایران دارند.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصریح به اینکه جنگ اقتصادی و رسانه‌ای کارزار مشکل و ناجوانمردانه‌ای است، یادآور شد:  آمریکا به هند و چین پیام داده است که "کار ایران را تمام خواهیم کرد و شما قرارداد نفتی جدیدی با ایران امضا نکنید".
 
رضایی با اشاره به نقش کشورهای کوچک حاشیه خلیج فارس در این جنگ اقتصادی و رسانه‌ای یادآور شد: سرمنشأ این فشارها، آمریکا است و به‌دنبال آن امارات و مشخصاً ابوظبی و عربستان سعودی فعالانه در ایجاد گروهک‌های خرابکار رسانه‌ای و ایجاد هجمه‌ تبلیغاتی علیه انقلاب و مردم نقش ایفا می‌کنند و به‌وفور از اعضای گروهک خائن منافقین که به زبان فارسی و روحیه مردم آشنایی دارند، استفاده می‌کنند.
 
وی با بی‌نتیجه خواندن ایجاد روابط با کشورهای عربستان سعودی و امارات در دوره تنش‌زدایی خاطرنشان کرد: در دوره‌ای بدون توجه به فرمایش امام مبنی بر اینکه "اگر از صدام بگذریم از عربستان نمی‌گذریم"، عده‌ای با این کشورها روابطی ایجاد کردند که امروز می‌بینیم که ایجاد این روابط، سودی برای کشور نداشته است و امروز مانند دوران جنگ در مقابل ایران قرار دارند.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "ما باید در شرایط فعلی از تجربیات جنگ بهره ببریم"، متذکر شد: در ابتدای جنگ ما شکست‌های زیادی را متحمل شدیم اما با ورود مردم به جنگ و شناسایی سرداران بزرگی چون باکری و همت و باقری بسیاری از گره‌ها باز و پیروزیها و فتوحات آغاز شد.
 
وی اضافه کرد: امروز هم باید مردم وارد کارزار اقتصادی و رسانه‌ای شوند و من تعجب می‌کنم که دولت از این ظرفیت عظیم غافل است و مطمئن باشید اگر این استراتژی اجرا نشود ما نمی‌توانیم از این شرایط دشوار خارج شویم و با این سیستم وزارتخانه‌ای این مقدار از فعالیتهای اقتصادی نیز تعطیل خواهد شد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام راجع به نقش رسانه‌ها در این جنگ اقتصادی و رسانه‌ای تصریح کرد: رسانه‌های دغدغه‌مند و وفادار مبانی انقلاب اسلامی باید فعالانه‌تر ورود کنند و با ایجاد امواج رسانه‌ای مقابل خائنانی که از ریاض و تل‌آویو خط می‌گیرند، ایستادگی کنند همچنین تنها متوجه مسائل داخلی نباشند و در عرصه منطقه‌ای و بین ‌المللی به‌عنوان مرجع معتبر رسانه‌ای شناخته شوند.
 
رضایی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: اولین عملیات انتقام‌ جمهوری اسلامی دیروز صورت گرفته است و به این اکتفا نمی‌کنیم و به خارج از مرزها خواهیم رفت. 
 
در انتهای این مراسم با حضور رضایی از بازی ویدئویی "تکاور" با موضوع رشادت مدافعان حرم و واقعیت مجازی که به‌صورت سه‌بعدی مناطق جنگی را به‌تصویر کشیده است، رونمایی شد و از خانواده سرافراز شهید مصطفی صدرزاده فرمانده گردان فاطمیون تجلیل به‌عمل آمد.


کد مطلب: 178918

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/178918/عملیات-انتقام-جویانه-ایران-قبال-حادثه-تروریستی-اهواز-آغاز-شده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com