کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علیرضا رضایی:

برای ورزش و کشتی ایران زشت است تیم امید به مسابقات جهانی نرود/ همه بلاتکلیف هستیم

تسنیم , 3 مهر 1397 ساعت 13:05

حزب الله :
علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد امید گفت: این روزها همه بلاتکلیفم و نمی‌دانیم تیم به مسابقات جهانی اعزام می‌شود یا نه.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا رضایی  با ابراز ناراحتی از احتمال عدم اعزام شاگردانش به مسابقات جهانی رومانی اظهار داشت: تا امروز سه مرحله اردو برگزار کرده‌ایم و پیش از آن هم مسابقات انتخابی امید را داشتیم. اگر قرار بود تیم اعزام نشود بهتر بود این اردوها و مسابقات هم برگزار نشود. اردوهای بعدی‌مان لغو شده و همه مربیان و کادرفنی ما بلاتکلیف هستند، نمی‌دانیم قرار است تیم به مسابقات برود یا نرود.
 
وی تاکید کرد: این خبرها اول برای ورزش ما و بعد برای کشتی به عنوان یک رشته مدال آور المپیکی زشت است؛ اینکه به خاطر مشکلات مالی مسابقات جهانی را از دست بدهیم. امیدها اصلی‌ترین تیم و پشتوانه برای تیم ملی بزرگسالان ما هستند عدم اعزام آنها به مسابقات جهانی و بلاتکلیفی در برگزاری اردوها خیلی برای کشتی ما بد است.
 
سرمربی تیم کشتی آزاد امید گفت: کشتی ورزش مدال آور ما است، امیدوارم مسئولان حمایت بیشتری انجام دهند که تیم به مسابقات جهانی اعزام شود. از دست دادن این رقابت‌ها سرمایه‌های ما را از بین می‌برد و این اتفاق بدی برای کشتی خواهد بود.


کد مطلب: 178906

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/178906/ورزش-کشتی-ایران-زشت-تیم-امید-مسابقات-جهانی-نرود-همه-بلاتکلیف-هستیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com