تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
plusresetminus
حزب الله : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لوایح الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی و مبارزه پولشویی برای بررسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۸۷۲
ارسال لوایح پالرمو و پولشویی به مجمع تشخیص مصلحت نظام
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لوایح الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی و مبارزه پولشویی برای بررسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شود.
 
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (خانه ملت) اظهار داشت: شورای نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام هم درمورد این لایحه و لایحه پولشویی شورای نظارت نظرات خود را به کمیسیون در هنگام بررسی لوایح ارائه می‌کرد.
 
وی افزود: این بار نظرات را به شورای نگهبان ارائه کرد و کمیسیون این‌ها را مد نظر قرار نداد.
 
رئیس مجلس ادامه داد: بنابراین این دولایحه (الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی و مبارزه پولشویی) به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود و در صحن این مجمع بررسی می‌شود.
 
وی عنوان کرد:، چون ملاحظات را کمیسیون در نظر نگرفته است و می‌توانست در نظر نگیرد، چون باید درمورد نظر شورای نگهبان نظر می‌داد.
 
رئیس مجلس یادآو شد: در جلسه مجمع بحث شد آقای رضایی گفت: اگر قبول ندارید به مجمع برود و خود اعضای مجمع به این اظهار نظر ایراد داشتند بنابراین هم اکنون این دولایحه به شورا می‌رود و، چون شورای نگهبان نظرات شورای نظارت را نپذیرفت به صحن مجمع می‌رود و در آنجا بررسی می‌کنند و می‌بینند اگر نظرات شورای نظارت درست است اعمال می‌کنند و اگر نبود نظر مجلس را اعلام می‌کنند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین