تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل منابع طبیعی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر حدود سه برابر ظرفیت مراتع دام داریم، گفت: پروانه‌های دامی استان باید در اختیار افرادی که واقعا دام‌دار هستند قرار گیرد.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۸۲۷
پروانه‌های دامی استان البرز نباید در اختیار افرادی که دام‌دار نیستند قرار گیرد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حامد فرضی ظهر امروز در جلسه مشترک بخشداری‌ها و شوراهای حوزه آبخیز استان البرز که در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز برگزارشد، اظهار داشت: منابع طبیعی برای همه مردم است و مردم  باید در چارچوب وظایف قانونی و دولت در حوزه  این اداره به امور بپردازند. 
 
وی با بیان اینکه مشارکت مردم در دو حوزه آبخیز شهرستان‌های طالقان و کرج در سال جاری و سال گذشته رضایت بخش بوده است، افزود: 3 سال است که ما به دنبال  حضور و مشارکت مردم هستیم  زیرا  ایجاد حریق و جلوگیری از تصرف اراضی دولتی توسط افراد سودجو  انجام می‌شود.
 
مدیرکل منابع طبیعی استان البرز با اشاره به اینکه در  اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال برای خیلی از مردم روستای حسنکدر  با مشکلاتی مانند  سروصدا و آلودگی مواجه هستند، گفت:  قرار است جلساتی با مسئولان این پروژه عمرانی و برای رسیدگی به مشکلات این افراد گذاشته شود.
 
فرضی با بیان اینکه در حال حاضر حدود سه برابر ظرفیت مراتع  دام داریم، عنوان کرد: پروانه‌های دامی استان باید در اختیار افرادی که واقعا دام‌دار هستند قرار گیرد.
 
فرضی تصریح کرد: در طول چهار سال گذشته و در زمینه معادن در استان البرز تنها حدود 8 هزار مترمربع واگذاری داشته‌ایم که شامل 5 معدن در محدوده شهرستان اشتهارد بوده است.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در ارتباط با واگذاری معادن افزود: اولویت واگذاری  تنها مشتمل بر رعایت بحث اشتغال‌زایی و تاثیر فعالیت این معادن در توسعه اقتصادی منطقه است.
 
وی ادامه داد: شهرستان طالقان قطب گردشگری البرز است و در آسارا و طالقان هم نقاط بحرانی وجود دارد که اقدامات لازم را در این‌باره انجام می‌دهیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین