کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باید از ظرفیت فرهنگی دفاع مقدس در ترویج فرهنگ شهروندی بهره برد

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 2 مهر 1397 ساعت 11:17

حزب الله :
سرپرست شهرداری کرج گفت که از ظرفیت های فرهنگ دفاع مقدس می توان در راستای ترویج فرهنگ شهروندی که از وظایف شهرداری ها است، بهره برد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی نژاد در بازديد از نمايشگاه هفته دفاع مقدس كه در منطقه عملیاتی لشکر 10 سید الشهدا (ع) حصارك كرج برپا شده با حضور در غرفه شهرداری كرج، گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس از جمله لزوماتی است که همواره تاکید شده است.
 
محمدرضا احمدي نژاد اظهار كرد: در اين راستا ضمن ارج نهادن بر ارزش های دفاع مقدس بايد بر لزوم انجام امور فرهنگی برای زنده نگه داشتن ایثارگری های رزمندگان اسلام، استفاده كرد.
 
وي افزود: در این برهه از زمان که تهاجم نظامی دشمن به یک تهاجم بسیار گسترده تر فرهنگی مبدل گشته، لازم است با بسیج همه امکانات در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس اقدام شود.
 
سرپرست شهرداری كرج تصريح كرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس برای پاسداشت از کسانی است که از این سرزمین دفاع کردند، پس وظیفه داریم ضمن زنده نگه داشتن یاد این دلاوری ها، قدردان آنان و خانواده‌های شان باشیم.
 
احمدی نژاد بيان كرد: ترویج مفاهیمی چون ایثار که از جمله مولفه های اصلی فرهنگ دفاع مقدس است به شکل های مختلف در مبلمان و دست سازه های شهری و...می تواند اثرات مثبتی را در بهبود رفتارهای شهروندی در پی داشته باشد.
 
وي يادآور شد: ميز خدمت شهرداري از تاريخ ٣١ شهريور ماه به مدت ٦ روز در نمايشگاه هفته دفاع مقدس با حضور مديران مناطق و سازمان ها به شهروندان كرجي خدمات ارایه می دهد.
 


کد مطلب: 178773

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/178773/باید-ظرفیت-فرهنگی-دفاع-مقدس-ترویج-فرهنگ-شهروندی-بهره-برد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com