کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار البرز:

دشمن با نفاق و تروریست مردم اهواز را به خاک‌وخون کشید

مهر , 1 مهر 1397 ساعت 13:59

حزب الله :
استاندار البرز گفت: دشمنان در قالب نفاق و تروریسم به کشور ما حمله کرده و مردم اهواز را به خاک و خون کشیدند که این رخداد و حادثه تلخ را به ملت ایران تسلیت می گویم.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدعلی نجفی صبح امروز در آیین متمرکز بازگشایی مدارس استان البرز که در دبیرستان شاهد شهید پناهی کرج و با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: آغاز مهر شروع و فرصتی خوب و برتر برای رویش بهتر و فردای روشن تر است.
 
استاندار البرز ادامه داد: سال ها قبل و از اواخر دهه ۵۰ با شروع سال تحصیلی در زمانی که تمامی دانش آموزان و فرهنگیان برای آغاز سال تحصیلی آماده بودند با حضور خطرناک و حمله صدام مواجه شدند اما در نهایت مردم برای مقابله با دشمن به صحنه آمدند. 
 
وی بیان کرد: امروز هم دشمنان در قالب نفاق و تروریسم به کشور ما حمله کرده و مردم اهواز را به خاک و خون کشیدند که این رخداد و حادثه تلخ را به ملت ایران تسلیت می گویم.
 
نجفی عنوان کرد: امروز افتخار حضور خانواده های معظم شهدا از جمله شهید فهمیده و شهید کلهر را در البرز داریم و این از افتخارات استان البرز است و اکنون هم برای مقابله با جنگ رسانه ای و تبلیغاتی که استکبار با کمک هزاران رسانه به راه انداخته است به این حضور موثر دانش آموزان نیاز داریم.
 
وی تشریح کرد: در جبهه اقتصادی و اشتغال هم حضور دانش آموزان بسیار موثر و کمک دهنده است و آمار موفقیت های دانش آموزان البرزی در مسابقات و عرصه های مختلف دلیلی بر این حضور قوی آنان در همه حوزه ها است.
 
استاندار البرز گفت: به یقین با پشتیباتی دولت و خیرین مدرسه ساز اقدامات توسعه ای فضاهای آموزشی در البرز انجام خواهد شد کمااینکه امروز حدود ۱۸۰ خیر در البرز زنگ شروع سال تحصیلی را در ۱۸۰ مدرسه به صدا در آورده اند.
 
وی تشریح کرد: استان البرز جزو استان های برتر در علم و فناوری بوده،   قطب این شاخه است و اکنون  بیش از ۱۱۰ شرکت برتر دانش بتیان در البرز داریم.
 
نجفی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هزار کلاس درس در کشور داریم و رشد دانش آموزی ایران هم در بازه زمانی ۴ تا ۶ سال آینده از ۱۴ میلیون نفر کنونی عبور خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه امروز ما در مدارس به شکوفایی هر چه بیشتر اندیشه های برتر و متفکر که همان رویش بهتر است نیاز داریم، گفت: مدیران مدارس باید به عنوان موجودات زنده و فعال در این عرصه حضور داشته باشد و دانش آموزان هم همیشه باید در کنار مسئولان برای توسعه بیشتر حرکت کنند.
 
استاندار البرز بیان کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند بار عظیم مسئولیت خود را به پیش ببرد و نباید اجازه دهیم مشکلات کمبود امکانات و فضاهای آموزشی، فرهنگی و یا ورزشی برای دانش آموزان باشیم.
 
وی تاکید کرد: در راستای بهبود امکانات آموزشی و توسعه آن نیاز به بهروری از ظرفیت های مختلف استان در حوزهای مختلف زیر مجموعه دیگر ارگان ها است و در این میان شهرداری ها و شوراهای شهر باید مساعدت لازم برای حل مشکلات آموزشی را بیشتر داشته باشند
کد خبر


کد مطلب: 178718

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/178718/دشمن-نفاق-تروریست-مردم-اهواز-خاک-وخون-کشید

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com