تاریخ انتشارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
plusresetminus
حزب الله : امیرحسین مقصودی امشب در دیدار فینال وزن ۶۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در اسلواکی به میدان می‌رود.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۶۴۲
مقصودی امشب برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌رود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رقابت های فینال و رده بندی پنج وزن نخست مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان امشب (شنبه) در شهر ترناوا اسلواکی برگزار می شود و امیرحسین مقصودی در وزن 65 کیلوگرم برای کسب مدال طلا به میدان می رود و امیرحسین کاووسی نیز در دیدار رده بندی وزن 70 کیلوگرم حضور دارد.
 
نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان رقابت های مقدماتی پنج وزن نخست به شرح زیر است:
 
در وزن 57 کیلوگرم رضا علیجان زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل آندری ژلپ از اوکراین با نتیجه 12 بر 10 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف آمریکایی، علیجان زاده از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور اول با نتیجه 4 بر صفر بالاز هاکزر از اسلواکی را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مقابل بود باتباتار از مغولستان به پیروزی رسید و در دور سوم مقابل فاتی ویسیلی از مقدونیه با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مقصودی در این مرحله مقابل نیکولای گراهمز از مولداوی با نتیجه 11 بر 6 پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار به مصاف ساین کازیریک از روسیه می رود.
 
در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین کاووسی در دور اول مقابل گادجی مراد گادجیف از آذربایجان با نتیجه 18 بر 7 مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. کاووسی ابتدا در این گروه با نتیجه با نتیجه 10 بر صفر تینو ریتینگر از آلمان را مغلوب کرد و در کشتی بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد استپان لیلیک از اوکراین گذشت و راهی دیدار رده بندی شد. وی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف واسیلی دیاکون از مولداوی می رود.
 
در وزن 79 کیلوگرم سجاد غلامی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر حسن فؤاد از مصر را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر 2 از سد تورنیکه کوینیکادزه از گرجستان گذشت و در دور سوم مقابل اصلانبک گوارامیا از روسیه با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد اما با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی گیر ژاپنی، غلامی از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن 97 کیلوگرم سجاد عزیزی در دور نخست مارتین لانگ از مجارستان را با نتیجه 11 بر صفر از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل ماگومد خان ماگومدوف از روسیه با نتیجه 6 بر صفر (ضربه فنی) مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی به گروه شانس مجدد رفت. عزیزی در این گروه ابتدا مقبال ریچارد دیچاتیلیتس از کانادا با نتیجه 12 بر صفر پیروز شد اما در کشتی بعد مقابل زوریکو اورتاشویلی از گرجستان با نتیجه 8 بر 6 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
 
رقابت های رده بندی و فینال این اوزان امشب (شنبه) برگزار می شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین