تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
plusresetminus
= حزب الله : سرمربی پرتغالی تیم فوتبال السد قطر معتقد است بازی این تیم مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تفاوت چندانی با فینال مسابقات ندارد.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۵۱۵
دیدار با پرسپولیس تفاوتی با فینال ندارد/تیم برانکو دگرگون شده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اوسوالدو فریرا پس از تساوی مقابل استقلال و صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها در خصوص مرحله بعدی این بازی ها گفت: ما در آستانه دو بازی بسیار سخت قرار داریم. ما سال گذشته مقابل پرسپولیس بازی کردیم اما باید بگویم آنها دگرگون شده اند و کاملا متفاوت هستند.
 
وی ادامه داد: دیدیم که پرسپولیس چگونه نتیجه را مقابل الدحیل دگرگون کرد و توانست صعود کند. آن بازی برای ما مثل فینال است و باید با تمام آمادگی وارد آن مسابقه شویم.
 
اوسوالدو فریرا خاطرنشان کرد: ابتدا به بازی بعدی خودمان در لیگ مقابل الریان فکر می کنیم و بعد از آن برای تقابل با پرسپولیس برنامه ریزی لازم را انجام می دهیم. البته فراموش نکنید که السد تیم بزرگ و با تجربه ای است که توان حضور قدرتمندانه در دو جام داخلی و آسیایی را دارد.
 
سرمربی السد همچنین در خصوص اشتباهات عجیب دروازه بان این تیم گفت: من به او اعتماد دارم و می دانم که مشعل دروازه بان توانمندی است. او از این اشتباهات استفاده می کند تا پیشرفت کند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین