تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
plusresetminus
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن با تغییر ابزار و ایجاد جنگ روانی به دنبال تحقق اهداف شوم خود است که تاکنون در این زمینه ناکام مانده است.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۴۹۵
دشمن با تمام توان وارد میدان شده است
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن با تغییر ابزار و ایجاد جنگ روانی به دنبال تحقق اهداف شوم خود است که تاکنون در این زمینه ناکام مانده است.
 
به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، مراسم تودیع و معارفه فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش در اهواز، با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی برگزارشد.
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی در این مراسم گفت: دشمن با تمام قوای خود وارد میدان شده و به دنبال اهدافی است که در دوران جنگ تحمیلی موفق به تحقق آن‌ها نشد، ولی با تغییر ابزار خود و ایجاد جنگ روانی به دنبال تحقق اهداف شوم خود است که تاکنون در این زمینه ناکام مانده است.
 
امیر سرتیپ نعمتی یادآور شد: ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمن رمز موفقیت ایران اسلامی و به ویژه نیرو‌های مسلح است و امیدواریم در آینده نیز با تکیه بر توانمندی داخلی و ایستادگی بتوانیم دشمن را ناکام کنیم.
 
وی افزود: اگر چه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن هزینه‌هایی برای ما به دنبال دارد، اما بی شک این هزینه‌ها کمتر از عدم ایستادگی است. برخی از کشور‌های منطقه برای اینکه این هزینه را پرداخت نکنند زیر سلطه آمریکا و سایر کشور‌های غربی رفته اند.
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتقای آمادگی رزمی در نیرو‌های مسلح از رسالت‌های اصلی ماست و اگر در این راه یک لحظه غفلت کنیم، دشمن را شاد کرده و این فرصت را برای نفوذ به آن‌ها داده ایم.
 
در این مراسم، از زحمات امیر سرتیپ دوم علی ظریفی یگانه که به بازنشستگی نائل آمده، قدردانی و تشکر شد و امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی به سمت فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در منطقه جنوب غرب منصوب شد که پیش از این فرماندهی لشکر ۱۶ قزوین را به عهده داشت.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین