کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست شهرداری کرج:

خطوط مرزی شهرستان کرج و فردیس مشخص شود

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 27 شهريور 1397 ساعت 14:22

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به نا مشخص بودن خطوط مرزی دو شهرستان کرج و فردیس، گفت: دو پلاک ثبتی واقع شده در این محدوده همچنان بلاتکلیف باقی مانده ونیازمند بررسی است.


 محمدرضا احمدی نژاد در بازدید از منطقه 2 شهرداری کرج، اظهار کرد: منطقه 2 شهرداری کرج به رغم اینکه در حوزه درآمدی از مناطق ضعیف به شمار می رود اما از استعداد بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است.
 
سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه با استانداری البرز در خصوص نامشخص بودن خطوط مرزی دو شهرستان کرج و فردیس صحبت هایی شده، گفت: دو پلاک واقع شده در این محدوده همچنان بلاتکلیف باقی مانده است که نیازمند بررسی همه جانبه است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه منطقه 2 شهرداری کرج بخش عظیمی از بافت فرسوده این کلانشهر را در در دل خود جای داده است، گفت: نخستین بلوک شهری در بافت فرسوده کرج با سرمایه گذاری سازمان مشارکت ها در منطقه مصباح احداث خواهد شد تا فتح بابی باشد برای بهسازی بافت های فرسوده در کرج.
 
احمدی نژاد با بیان اینکه بدهی های معوقِ موجب نگرانی مدیران مناطق شده است، اظهار کرد: هر منطقه ای که بتواند بیش از 100 درصد وصول درآمد داشته باشد از طرح تشویقی برخوردار خواهد شد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه بنا بود ۸۰ درصد هزینه صدور پروانه بافت فرسوده از سوی شهرداری به متقاضیان تخفیف داده شده و این مبلغ توسط دولت به شهرداری ها پرداخت شود، گفت: تا کنون دولت رقمی در این حوزه به شهرداری کرج تخصیص نداده و رقمی بالغ بر 6 میلیارد تومان از این محل بدهکار است.


کد مطلب: 178466

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/178466/خطوط-مرزی-شهرستان-کرج-فردیس-مشخص-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com