تاریخ انتشارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
plusresetminus
مدیرکل روابط عمومی سازمان تاأمین اجتماعی ضمن هشدار به بیمه شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: تأمین اجتماعی صدور هیچ گونه کارت هوشمند سلامت ندارد.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۲۶۵
کلاهبرداری با شیوه کارت هوشمند درمان

 

 

 امیرعباس تقی‌پور، درباره کلاهبرداری از بیمه‌شدگان با عنوان صدور کارت طلایی سلامت و یا کارت هوشمند سلامت اظهار داشت: خدمات درمانی سازمان از دو طریق بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ملکی که متعلق به خود سازمان تأمین اجتماعی است ارائه می‌شود و یا بیمه‌شدگان می‌توانند به مراکز درمانی دولتی و یا خصوص طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی مراجعه کنند و با پرداخت فرانشیز خدمات درمانی لازم را دریافت کنند.

وی گفت: تأمین اجتماعی به هیچ عنوان کارت هوشمند سلامت صادر نکرده است و برنامه‌ای نیز در این خصوص ندارد و هیچگونه تماسی با بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران برای صدور کارت هوشمند سلامت برقرار نکرده است بنابر این صدور کارت هوشمند درمان و یا سلامت تکذیب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، عده‌ای تحت عنوان صدور کارت هوشمند سلامت و درمان به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی تماس می‌گیرند و درخواست ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان پول می‌کنند که این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که سازمان تأمین اجتماعی برنامه‌ای برای صدور کارت هوشمند درمان ندارد.

در بعضی از این تماس‌ها با مستمری‌بگیران اعلام شده که اگر این وجه را پرداخت نکنند، مستمری ماهانه آن‌ها قطع خواهد شد و این در صورتی که سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است در صورت تماس با این شماره‌ها به سامانه اطلاع‌رسانی ۱۴۲۰ که برای سازمان تأمین اجتماعی است اطلاع دهند.

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین