تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
plusresetminus
حزب الله : دبیر شورای نگهبان با تأکید بر ضرورت ساماندهی سریع اقتصاد کشور، گفت: افراد سودجو در مدتی کوتاه پول‌های میلیاردی از اموال مردم را غارت کردند.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۰۷۷
تاکید بر ساماندهی سریع اقتصاد/ افراد سودجو پول مردم را غارت کردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت‌الله جنتی در ابتدای جلسه هفتگی این شورا، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: امام حسین(ع) هدف از قیام خود را اصلاح امت جدش پیامبر اسلام (ص) اعلام کرد.
 
دبیر شورای نگهبان احیای امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر اهداف عالی قیام امام حسین(ع) برشمرد و اضافه کرد: در صورت احیای این فریضه الهی، جامعه به سوی فلاح و رستگاری رهنمون خواهد شد.
 
وی در ادامه با برشمردن بعضی از معضلات اقتصادی و اجتماعی جامعه، بی‌ثباتی بازار ارز و سکه، احتکار کالاهای ضروری و ایجاد بازار سیاه را غیر قابل قبول دانست و تأکید کرد: این روند به هیچ عنوان به صلاح مملکت نیست.
 
دبیر شورای نگهبان وجود شرکت‌های کاغذی جعلی و کشف انبارهای وسیع کالاهای احتکاری را نشانه‌ ای مبنی بر ضرورت توجه و فعالیت بیشتر دستگاههای نظارتی و اطلاعاتی دانست و گفت: افراد سودجو در مدتی کوتاه پول‌های میلیاردی از اموال مردم را غارت کردند.
 
آیت‌الله جنتی در پایان، توزیع هر چه سریع‌تر کالاهای احتکاری در بازار را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد با تلاش نیروهای انقلابی و مؤمن، اوضاع اقتصادی به زودی به سامان برسد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین