تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
plusresetminus
حزب الله : بازیگر سرشناس دنیای سینما که چندی پیش گفته بود با فیلم «پیرمرد و اسلحه» از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کند، حالا می‌گوید چندان به این امر اطمینان ندارد.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۰۶۰
رابرت ردفورد درباره بازنشستگی مطمئن نیست/ احتمال دریافت اسکار
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در حالی که نمایش جدیدترین فیلم رابرت ردفورد به عنوان بازیگر در جشنواره فیلم تورنتو با اقبال بسیار تماشاگران روبه رو شد و منتقدان را به تحسین واداشت، خودی وی گفته است خیلی هم اطمینان ندارد که این فیلم آخرین حضور او روی پرده نقره‌ای باشد.
 
وی که چندی پیش گفته بود احتمالا با این فیلم از دنیای بازیگری خداحافظی می‌کند گفته است حالا خیلی به این مساله اطمینان ندارد.
 
ردفورد که از اسطوره‌های دنیای سینما محسوب می‌شود گفت: نمی‌دانم واقعا این فیلم آخرین فیلمی باشد که در آن بازی می‌کنم.
 
بازیگر ۸۲ ساله که جشنواره فیلم تورنتو دوشنبه شب شاهد اکران فیلمش بود در حاشیه نمایش فیلم افزود: نمی‌توانم برای همیشه کنار بکشم.
 
اواخر ماه آگوست یعنی کمتر از یک ماه پیش و در جشنواره فیلم تلوراید بود که ردفورد گفت: حقیقت این است که واقعا فکر می‌کنم وقتش رسیده است از بازیگری بازنشسته شوم. از وقتی ۲۱ سال داشتم دارم این کار را می‌کنم و روح و قلبم را برای آن گذاشته‌ام. حالا فکر می‌کنم کافی است. چرا وقتی زمان کمی پیش رو داری نباید این کار را بکنی؟ فقط باید رفت بیرون. به همین دلیل فکر می‌کنم باید بیرون بروم مخصوصا که فکر نمی‌کنم فیلمی بهتر از این بخواهد نصیبم شود.
 
در همین حال سیسی اسپایک هم‌بازی ردفورد در فیلم «پیرمرد و اسلحه» ابراز امیدواری کرد که حضور او بر پرده نقره‌ای را برای همیشه از دست ندهیم. وی گفت ما همه‌اش با او صحبت می کنیم تا این کار را نکند.
 
دنی گلاور دیگر بازیگر این فیلم هم گفت: به این موضوع فکر نمی‌کنم چون باور ندارم که او بازنشسته شود.
 
ردفورد در آخرین فیلمش در نقش یک مرد ۷۰ ساله ظاهر شده که از بانک سرقت می‌کرد. از هم اکنون منتقدها احتمال دریافت یک اسکار برای ردفورد را در این نقش پیش‌بینی می‌کنند.
 
«پیرمرد و اسلحه» ۲۸ سپتامبر راهی سینماها می‌شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین