تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
plusresetminus
حزب الله : شهردار منطقه ۱۲ از صدور مجوز تجهیز کارگاه، عملیات خاکبرداری پلاسکو از سوی شهرداری خبر داد و گفت: هفته آینده در کمیسیون ماده ۵ در خصوص پلاسکو تصمیم گیری می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۰۳۶
مجوز خاکبرداری پلاسکو صادر شد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شهردار منطقه ۱۲ از صدور مجوز تجهیز کارگاه، عملیات خاکبرداری پلاسکو از سوی شهرداری خبر داد و گفت: هفته آینده در کمیسیون ماده ۵ در خصوص پلاسکو تصمیم گیری می‌شود.
 
محمدعلی سعادتی به ساخت پلاسکو اشاره کرد و گفت: پلاسکو دو بخش است بخش شمالی مجموعه پلاسکو ساختمانی است که بعد از ریزش ساختمان ساختمان جنوبی پلاسکو باقی ماند، خوشبختانه هیأت امنا و کسبه اقدام کردند و شرکتی را برای انجام مقاوم‌سازی و نظارت به کار گرفتند.
 
 
 
شهردار منطقه ۱۲ با بیان اینکه شرکت مذکور را نظام مهندسی تأیید کرده است گفت: مسئولان پلاسکو نیز مکاتباتی با شهرداری داشته و شهرداری اجازه انجام ایمن‌سازی را صادر کرده است.
 
سعادتی در خصوص قسمت جنوبی پلاسکو که تخریب شده است، گفت: بنیاد مستضعفان، شرکت مهندس مشاوری را در این باره به کار گرفته که ایده و طرح اولیه را آماده کرده‌اند.
 
وی افزود: روز گذشته در کارگاه فنی کمیسیون ماده ۵ این طرح‌ها که رویکرد اصلی آن‌ها ساخت‌وساز ساختمان جدید است ارائه شد و نقطه‌نظراتی مطرح شد.
 
سعادتی گفت: دوشنبه هفته آینده این طرح در کمیسیون ماده ۵ مطرح و تعیین تکلیف می‌شود.
 
شهردار منطقه ۱۲ افزود: مجوز تجهیز کارگاه، عملیات خاکبرداری از سوی شهرداری صادر شده است و کارگاه در اختیار آنهاست.
 
 
 
وی ادامه داد: به نظر نمی‌رسد مشکلی باشد بعد از تصمیم‌گیری کمیسیون ماده ۵ بر اساس قوانین اقدام می‌کنند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین