کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حذف آلودگی‌های بصری از سطح منطقه 7

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 20 شهريور 1397 ساعت 9:50

حزب الله :
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح حذف آلودگی‌های بصری، گفت: این اقدام افزایش بهداشت روان شهروندان را به همراه دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر حسین کاظمینی ضمن تاکید بر رفع آلودگی‌های بصری در سطح منطقه، اظهار کرد: بررسی وضعیت مبلمان شهری، تابلوهای معابر، کوچه ها، وضعیت جداره های شهری، تابلوهای اصناف و وضعیت روشنایی معابر کوچه ها از مهم ترین اهداف این واحد به شمار می رود.
 
وی جمع آوری 270 مورد پلاکارد، رنگ آمیزی و امحاء دیوار نویسی جداره ها و ابنیه ها در سطح منطقه به طول یک هزار و 400 مترمربع، طراحی و اجرای نقاشی دیواری به طول 600 مترمربع و جمع آوری داربست های غیر مجاز را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.
 
کاظمینی در ادامه از ساخت و نصب دریچه های فلزی بر روی جوی آب معابر به تعداد 5 مورد، ساخت آلاچیق و نیمکت در پارک آزادی، ترمیم و بهسازی تابلو های شناسایی معابر بلوار اشتراکی و خیابان قائم همچنین آذین بندی و نصب ریسه جهت مناسبت های مذهبی به طول یک هزار و 500 متر مربع را از دیگر اقدامات خدمات شهر منطقه برشمرد.
 
این مسئول در پایان با بیان اینکه افزایش بهداشت روان شهروندان و زیباسازی سیمای شهری الزامی است، گفت: تا کنون برای متخلفین نصب تابلو های غیر مجاز 35 مورد اخطاریه صادر شده و بازدیدهایی جهت وصول عوارض تابلو، کسب و پیشه نیز صورت گرفته است.


کد مطلب: 177910

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/177910/حذف-آلودگی-های-بصری-سطح-منطقه-7

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com