کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راموس:

همه فقط برخورد مرا با صلاح یادشان هست نه تهدید شدنم به مرگ!

تسنیم , 18 شهريور 1397 ساعت 14:41

حزب الله :
کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بار دیگر بر عمدی نبودن برخوردش با مهاجم لیورپول در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته تأکید و فاش کرد که آن اتفاق برایش تبعات ناخوشایندی داشته است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سرخیو راموس بعد از پیروزی 2 بر یک تیم ملی اسپانیا مقابل تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی در دور اول مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، به هو شدنش در این بازی واکنش نشان داد.
 
کاپیتان 32 ساله ماتادورها پس از این مسابقه‌ که در آن با هر بار پا به توپ شدنش از سوی هواداران تیم ملی انگلیس هو می‌شد، گفت: هر کسی از هو شدن گریزان است اما وقتی هو می‌شوی تأثیر آن را احساس می‌کنی. با این حال من نگذاشتم که روی من تأثیر بگذارد. این سوت‌ها و هو شدن‌ها روی بازی من تأثیری ندارد. دوست داشتم طور دیگر از من استقبال می‌شد. مردم فقط اتفاقی که در فینال رخ داد را به یاد دارند و هیچ کسی یادش نیست که من، خانواده‌ام و فرزندانم تهدید به مرگ شدیم. این موضوع بسیار حساسی است که خیلی‌ها با آن شوخی می‌کنند و به همین دلیل آنها در استادیوم بزرگی مانند این مرا هو می‌کنند. وجدان من راحت است. قبلاً هم توضیح داده‌ام که در فینال چه اتفاقی افتاد و دیگر دلیلی ندارد که بیشتر از این توضیح بدهم.
 
راموس افزود: انتظار نداشتم که در این ورزشگاه اینطور از من استقبال شود چون همانطور که قبلاً هم گفتم، اگر این هواداران انگلیسی یک خصلت خوب داشته باشند، این است که آنها همیشه قدر بازیکنان بزرگ را دانسته‌اند. این بار این اتفاق رخ نداد اما من خیلی خونسردم و وجدانم هم درباره اتفاقی که افتاد بسیار راحت است. همانطور که قبلاً هم گفتم، من هرگز سعی نکردم تا به بازیکنان دیگر آسیب برسانم. شاید بسیاری از مردم دچار سؤ تفاهم شده باشند اما از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. این موضوع اما هیچ تغییری در بازی یا در شخصیت من ایجاد نمی‌کند.


کد مطلب: 177785

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/177785/همه-فقط-برخورد-مرا-صلاح-یادشان-هست-نه-تهدید-شدنم-مرگ

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com