تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
plusresetminus
حزب الله : رسانه‌های اتریشی از سفر رئیس جمهور روسیه به اتریش به منظور شرکت در مراسم عروسی وزیر امور خارجه این کشور خبر داده‌اند.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۹۹۷
پوتین مهمان ویژه جشن عروسی وزیر خارجه اتریش
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رسانه‌های اتریشی از سفر رئیس جمهور روسیه به اتریش به منظور شرکت در مراسم عروسی وزیر امور خارجه این کشور خبر داده‌اند.
 
به گزارش هفته نامه "اشپیگل"، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قرار است شنبه آینده به آلمان سفر کرده و دیداری با آنگلا مرکل داشته باشد.
 
وی قرار است پیش از این سفر به اتریش رفته و در عروسی کارین کنایسل، وزیر امور خارجه این کشور شرکت کند.
 
رسانه‌های اتریشی از تمهیدات امنیتی جدی به مناسبت برگزاری این جشن عروسی با حضور ولادیمیر پوتین خبر داده اند.
 
کرملین این خبر را تایید کرده است. البته وزارت خارجه اتریش هنوز موضع گیری در این باره نکرده است.
 
این دومین سفر پوتین به اتریش در عرض دو ماه گذشته خواهد بود. اوایل ژوئن هم رئیس جمهور روسیه در سفر به اتریش مورد استقبال وزیر امور خارجه قرار گرفته و با رئیس جمهور و صدر اعظم این کشور دیدار و گفتگو کرد.
 
پوتین بعد از شرکت در عروسی وزیر امور خارجه اتریش در روز شنبه آینده به آلمان سفر کرده و در آنجا با آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان درباره موضوعات مهم بین المللی گفتگو خواهد کرد. در دیدار این دو مقام آلمانی و روسی مسئله بحران سوریه و اوکراین مطرح خواهد شد. همچنین موضوعاتی مانند انرژی و پروژه خط لوله گاز نورد استریم ۲ از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار خواهد بود. مناسبات اروپا با پوتین در حال حاضر متشنج است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین