کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نهمین کارگروه تامین منابع مالی پروژه خط 2 قطار شهری کرج برگزار شد

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 23 مرداد 1397 ساعت 10:58

حزب الله :
نهمین جلسه کارگروه قراردادی و تامین مالی پروژه خط 2 سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با حضور مدیران ارشد شهری و به ریاست علی سلطانی مقدم سرپرست معاونت مالی و اقتصادی این مجموعه برگزار شد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج   اعلام این خبر عنوان کرد: بررسی راهکارها و تامین منابع مالی پروژه خط 2 سازمان حمل و نقل ریلی از جمله رویکردهای مهم این جلسه بود تا هر چه سریع تر قطار شهری ایران کوچک در مدار بهره برداری قرار گیرد.
 
 علی سلطانی مقدم اظهار داشت: در این جلسه از سوی مسئولان ذیربط گزارشی در خصوص آخرین وضعیت خط 2 قطار شهری کرج ارایه شد که بر این اساس این پروژه تاکنون 32 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتباری بالغ بر 420 میلیارد تومان هزینه را به خود اختصاص داده است.
 
رییس کارگروه قراردادی تامین مالی پروژه خط 2 سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری کرج با بیان اینکه راه اندازی پروژه قطار شهری نیاز به منابع مالی زیادی دارد و مدیریت شهری این کلانشهر به تنهایی نمی تواند آن را تامین کند، اضافه کرد: گزینه هایی نظیر فاینانس، انتشار اوراق مشارکت، تامین منابع از محل تهاتر و ... از جمله راهکارهایی است که می تواند راه اندازی مترو را در کرج تسریع بخشد و این مهم در برنامه ریزی های مدیران ارشد شهری نیز قرار دارد.
 
سلطانی مقدم یادآور شد: خط 2 قطار شهری کرج از میدان شهید سلطانی آغاز می شود و تا محدوده حصارک با 14 ایستگاه ادامه پیدا می کند. بهره برداری از این خط بارقه امیدی در دل شهروندان ایجاد می کند تا در کمترین زمان ممکن و به دور از دغدغه ترافیک و آلودگی هوا سوار بر واگن ها به مقصد برسند.
 
شایان ذکر است در نهمین جلسه کارگروه قراردادی تامین مالی پروژه خط 2 سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج، محمد حسین خلیلی اردکانی نماینده مردم کرج در پارلمان شهری، علی سلطانی مقدم سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری، علی اصغر صلواتی سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی و دیگر مدیران شهری حضور داشتند.
 


کد مطلب: 175779

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/175779/نهمین-کارگروه-تامین-منابع-مالی-پروژه-خط-2-قطار-شهری-کرج-برگزار

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com