تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
plusresetminus
حزب الله : سرپرست منطقه 5 شهرداری کرج ضمن اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته طی ماه گذشته، از کسب رتبه دوم منطقه در پاسخگویی به سامانه 137 در زمینه موارد عمرانی خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۵۷۶
منطقه 5 در حوزه عمرانی رتبه دومِ پاسخگویی را کسب کرد

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی خدابین  با اعلام این خبر، افزود: به همت معاونت امور عمرانی و ترافیک منطقه و با توجه به مجموعه اقدامات عمرانی صورت گرفته طی هفته های اخیر این منطقه چهره کارگاه عمرانی به خود گرفته است.
 
وی اظهار کرد: در راستای ساماندهی معابر، جمع آوری و هدایت آب های سطحی عملیات جدولگذاری به طول یک هزار متر در خیابان یاسر نهم واقع در دهقان ویلای اول، میدان عطار و کوچه باربد حدفاصل خیابان خیام تا درختی، معابر فرعی محله حصارک پایین اجرایی و همچنین پنج حلقه چاه جذبی در سطح منطقه حفر شد.
 
 خدابین بیان کرد: طی ماه گذشته بیش از هزار و 500 تن آسفالت  به منظور مرمت، لکه گیری و بهسازی معابر اصلی و فرعی در سطح  منطقه پخش شد.
 
سرپرست منطقه 5 عنوان کرد: در این بازه زمانی محل ساماندهی دستفروشان بلوار 45 متری گلشهر واقع در ابتدای خیابان پونه غربی با مساحتی بالغ بر هفت هزار و 500 مترمربع که چندی پیش طعمه حریق شده بود پس از تسطیح و بتن ریزی با حجمی معادل 600 متر مکعب بازسازی مجدد شد.
 
 وی از احداث سرویس بهداشتی شش چشمه در ضلع شمالی بلوار سرداران حدفاصل دهقان ویلای اول با پیشرفت فیزیکی نود درصدی و صرف اعتبار دو میلیارد ریالی خبر داد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین