تاریخ انتشارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
plusresetminus
حزب الله : سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج از عرضه گوشت منجمد وارداتی با قیمت مصوب 29 هزار و 500 تومان در بازار روزهای تحت پوشش سازمان خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۴۷۰
عرضه گوشت منجمد وارداتی با قیمت مصوب در بازار روزهای کرج

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس وحیدی  اظهار داشت: در راستای سیاست های اصولی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج مبنی بر ارایه ی خدمات مطلوب به شهروندان محترم کلان شهر کرج، همچنین مدیریت قیمت محصولاتی که در سبد غذایی مردم نقش بسزایی دارند، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری اقدام به عرضه گوشت منجمد وارداتی برزیل با قیمت مصوب 29 هزار و 500 تومان کرده است.
 
این مسول اضافه کرد: این اقدام، از تاریخ 17 مرداد ماه جاری با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و همکاری ستاد تنظیم بازار استان در سطح تمام بازار روزهای سازمان صورت گرفته است.
 
وی در تشریح اهداف سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج در خصوص عرضه گوشت منجمد عنوان کرد:  با توجه به افزایش قیمت گوشت گرم گوساله در روزهای گذشته و افزایش تقاضای شهروندان با هماهنگی های صورت گرفته، این سازمان به منظور کاهش  قیمت این محصول اقدام به عرضه ی سردست منجمد برزیلی کرده است.
 
وحیدی در پایان با اشاره به اینکه این محصول می بایست فقط در بازارهای روز و به صورت خرده فروشی عرضه شود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف، موارد را در اسرع وقت به ناظرین مقیم در بازارها گزارش کنند تا اقدامات مقتضی صورت پذیرد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین