کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«کله سرخ» به بخش مسابقه جشنواره اسپلیت کرواسی راه پیدا کرد

مهر , 18 مرداد 1397 ساعت 13:52

حزب الله :
فیلم «کله سرخ» به کارگردانی کریم لک زاده به بخش مسابقه بیست و سومین جشنواره اسپلیت کرواسی راه پیدا کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، فیلم سینمای «کله سرخ» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی مهدی رشیدی که حضورهای بین‌المللی خود را با رقابت در بخش مسابقه شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم منهایم آلمان آغاز کرده است در تازه ترین حضور بین‌المللی و معتبر خود به بخش مسابقه بیست و سومین جشنواره اسپلیت کرواسی راه پیدا کرد.
 
این جشنواره که به جشنواره فیلم‌های جدید نیز معروف است با تمرکز بر آثاری با ساختار متفاوت و رادیکال در تلاش است هنرمندان خلاق و خارج از جریال اصلی سینمای تجاری را گردهم آورد. این جشنواره که در بخش‌های جنبی خود توجه ویژه ای نیز به هنرهای مدرن ویدئو نیز دارد تاکنون آثار هنرمندان بزرگی چون کریس مارکر، استن براکج، جان مکاس، دلر دنی، بلا تار و لارس فون تریه را به نمایش گذاشته است.
 
جشنواره اسپلیت که به عنوان یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های سینمای تجربی، آوانگارد، مستقل و شخصی به حساب می‌آید از تاریخ ۴ تا ۱۲ اکتبر (۱۲ تا ۲۰ آبان) در کرواسی برگزار خواهد شد.
 
کریم لک زاده که با فیلم سینمای «کله سرخ» جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره اوراسیای روسیه را دریافت کرده است در ماه‌های آتی در چهارمین دوره جشنوار de cine de quito کشور اکوادور، دومین دوره جشنواره seven hills مجارستان و هتفمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا حضور خواهد داشت.
 
«کله سرخ» به تهیه‌کنندگی مهدی رشیدی و محصول ریپس فیلم است و سایر عوامل آن عبارتند از بازیگران: بهزاد دورانی، علی باقری، سونیا سنجری، میلاد اکبرنژاد، لیلا طاهرپسند، مونا محمودزاده، وحید حبیبیان، احد محمدکرمی، وحید کفراش، فیلمبردار: پویان رنجبر، صدابردار: هادی معنوی پور، طراح گریم: حسنا خان محمدی، طراح صحنه و لباس: رضا رزم، تدوین: پویان شعله‌ور، مدیر تولید: احد محمدکرمی، عکاس: محمد حسن‌زاده، دستیار کارگردان: حامد نجابت، صداگذار: حسین قورچیان، موسیقی: آنکیدو دارش، اصلاح رنگ و نور: محسن خیرآبادی، طراح پوستر: سعید فروتن.


کد مطلب: 175406

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/175406/کله-سرخ-بخش-مسابقه-جشنواره-اسپلیت-کرواسی-راه-پیدا

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com