تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
plusresetminus
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی عنوان کرد؛

بازار موبایل در انتظار ورود ۶۰۰ هزار گوشی/ قیمتها تغییر می کند

حزب الله : رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی گفت: بازار موبایل در انتظار ورود ۶۰۰ هزار گوشی است که به تازگی از گمرک ترخیص شده اند و ورود این گوشی ها می‌تواند در تغییر قیمتها و وضعیت بازار تاثیر بگذارد.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۲۲۱
بازار موبایل در انتظار ورود ۶۰۰ هزار گوشی/ قیمتها تغییر می کند

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی محبی درخصوص واکنش بازار گوشی تلفن همراه به اعلام بسته جدید ارزی دولت و کاهش نرخ دلار، اظهار داشت: بازار گوشی فعلا از نظر قیمتی تغییری را شاهد نبوده و در انتظار ورود گوشیهایی است که قرار است توزیع شود.
 
وی با بیان اینکه مطابق با وعده مسئولان دولتی، قرار است ۱۱۰ هزار گوشی که پیش از این توقیف شده بود به بازار عرضه شود، ادامه داد: در همین حال ۶۰۰ هزار گوشی نیز به تازگی از گمرک وارد کشور شده است.
 
رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی و گوشی تلفن همراه افزود: این تعداد گوشی هنوز اجازه فروش پیدا نکرده است اما درصورتی که مجوز توزیع دریافت کرده و در بازار عرضه شود، قطعا در قیمت گوشی و نیز وضعیت بازار تغییر ایجاد می شود.
 
محبی با تاکید براینکه دولت باید برای ساماندهی بازار گوشی موبایل بر فروش گوشیها با ارز ۴۲۰۰ تومانی نظارت داشته باشد، گفت: حتی با عرضه ۶۰۰ هزار گوشی در بازار، بازهم این بخش دچار کمبود کالا است و باید اجازه واردات گوشی به واردکنندگان داده شود تا این شرکتها بار دیگر فعال شوند. در کنار این موضوع، نیازمند نظارت بر فروش گوشی ها با نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی هستیم تا در نهایت بازار موبایل، ساماندهی شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین