کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعیین قاضی ویژه برای رسیدگی و شناسایی ضارب جوان کشته شده در کرج

تسنیم , 15 مرداد 1397 ساعت 15:30

حزب الله :
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از تعیین قاضی ویژه برای رسیدگی به پرونده قتل یک جوان در اغتشاشات اخیر در کرج خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
محمد جواد کولیوند  با تسلیت به خانواده جوان کشته شده در اغتشاشات اخیر در  گوهردشت کرج اظهار داشت: این واقعه برای خانواده این جوان بسیار دردناک و سنگین است و دستگاه قضایی یک قاضی ویژه برای بررسی و رسیدگی به ابعاد این حادثه و شناسایی ضارب تعیین کرده است.
 
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این حادثه درون جمعیت ‌رخ داده است، تصریح کرد: پزشکی قانونی در حال بررسی جسد بوده و ‌و دستگاه قضایی، استانداری و فرمانداری به شدت دنبال این موضوع هستند و امیدواریم با همکاری و وحدت بین همه دستگاه‌ها ضارب این جوان شناسایی شده و به سزای عمل خود برسد.
 
کولیوند با بیان اینکه ‌راهپیمایی اعتراض‌آمیز با راهپیمایی و تجمع همراه با تخریب اموال عمومی خیلی فرق دارد، گفت: لازم است‌‌ خانواده‌ها فرزندان خود را نسبت به برخی فراخوان‌ها آگاه کنند، چون برخی ‌سوار بر موج نارضایتی‌ها می‌شوند و آنها به دنبال اهداف دیگر هستند.
 
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه مردم علی‌رغم مشکلات و مسائل جدی که در حوزه معیشت، اشتغال و درآمد خانواده‌ها دارند دست از انقلاب نمی‌کشند، تصریح کرد: حساب انقلاب از حساب همه این موضوعات جداست.
انتهای پیام/ش


کد مطلب: 175114

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/175114/تعیین-قاضی-ویژه-رسیدگی-شناسایی-ضارب-جوان-کشته-شده-کرج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com