کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاکم دبی:

جهان عرب بحران مدیریت دارد/توجه زیاد به سیاست وقت تلف کردن است

مهر , 14 مرداد 1397 ساعت 15:30

حزب الله :
حاکم دبی در انتقاداتی بی سابقه علیه سیاستمداران عرب تاکید کرد که در جهان عرب سیاستمدار بیش از حد وجود داشته و کشورهای عربی به مدیر نیاز دارند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس دولت امارات و رئیس کابینه این کشور و حاکم دبی در پست توئیتری خوئد تاکید کرد: زندگی به من یاد داد که زیاد مشغول شدن به سیاست در جهان عرب تنها وقت تلف کردن بوده و مایه از بین رفتن اخلاق و منابع محسوب می شود. ما با بحران مدیریت رو به رو هستیم.
 
وی در ادامه افزود: اگر کسی می خواهد برای ملتش دستاوردی محقق کند وطنش و سرزمینش میدان تحقق این دستاورد بوده و تاریخ نیز شاهد آن است. دستاوردهای بزرگ خود معرِّف خود هستند و سخنان بی پایه و اساس و پوچ هیچ ارزشی ندارند.
 
محمد بن راشد آل مکتوم تاکید کرد: ما در جهان عرب زیاد از حد سیاستمدار داشته و کمبود افرادی را داریم که بتوانند امور را اداره کنند. بحران ما بحران مدیریت است نه بحران منابع... به چین و ژاپن نگاه کنید آنها منابع طبیعی ندارند ولی ببینید به کجا رسیده اند. به کشورهایی که نفت و گاز و آب و منابع انسانی دارند نگاه کنید که چه سرنوشتی دارند. آنها حتی نمی توانند خدمات اولیه مانند راه و برق را برای ملتهایشان تهیه کنند.
 
وی افزود: در جهان عرب این سیاستمداران هستند که اقتصاد، آموزش، رسانه و حتی ورزش را مدیریت می کنند. وظیفه اصلی یک سیاستمدار واقعی تسهیل زندگی فعالان تجاری و اصحاب رسانه و نخبگان و دیگر افراد است. آنها باید به جای ایجاد بحران ها، آنها را حل کنند.


کد مطلب: 175012

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/175012/جهان-عرب-بحران-مدیریت-توجه-زیاد-سیاست-وقت-تلف-کردن

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com