کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعطیلات نیامده ترافیک به جاده‌های مازندران رسید

ایسنا , 11 ارديبهشت 1397 ساعت 15:29

حزب الله:مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: یک روز مانده به تعطیلات محور‌های مازندران زیربار ترافیک رفت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: یک روز مانده به تعطیلات محور‌های مازندران زیربار ترافیک رفت.

محسن هاشمی اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودرو‌ها از مسیر جنوب به شمال در محور‌های هراز و کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین آمد و شد خودرو‌ها در محور‌های کیاسر و سوادکوه به‌صورت عادی و روان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محور‌های استان آغاز می‌شود، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز، ساعت هشت تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه ۱۲، پنج‌شنبه ۱۳، جمعه ۱۴ و همچنین از ساعت ۶ تا ۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه امروز محور کندوان یک‌طرفه می‌شود، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

هاشمی بیان کرد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و جمعه از محور سوادکوه ممنوع است.

وی با اعلام اینکه روز جمعه محور‌های هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴ فروردین ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران ادامه داد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

این مسؤول یادآور شد: در صورت بروز ترافیک در محور کیاسر بحث یک‌طرفه شدن به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

هاشمی گفت: مهم‌ترین توصیه ما به رانندگان این است که مدیریت سفر داشته باشند تا درگیر صف‌های طولانی ترافیک نشوند.


کد مطلب: 167591

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/167591/تعطیلات-نیامده-ترافیک-جاده-های-مازندران-رسید

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com