کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وهاب عزیزی:

۱۹ نفر از کاندیداهای جهادگران به مجلس نهم رفتند

20 ارديبهشت 1391 ساعت 21:04

حزب الله نيوز : وهاب عزيزي دبير كل جهاد گران ايران اسلامي گفت: ۱۹ نفر از کاندیداهای جهادگران به مجلس نهم راه پيدا كرده اند .




دبیر کل جهادگران ایران اسلامی گفت: ما در انخابات مجلس شورای اسلامی دوره نهم در راستای پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله عالی)برای انجام" فریضه حضور در انتخابات" با شعار "ولایت پذیری، اخلاق اسلامی، حرکت جهادی" وارد این عرصه شدیم.در این مسیر خطیر از مشاورت و راهنمایی های روحانیون معزز، ائمه جماعات و اساتید دانشگاه بهره جستیم.
.به گزارش حزب الله نيوز وهاب عزیزی افزود: استقبال پرشور جوانان مومن، متعهد و انقلابی از جهادگران موجب شد حضور مفید و موثری در عرصه فعالیت های انتخاباتی در سطح استان تهران و تعداد دیگری از استان ها داشته باشیم نتیجه نهایی این شد که در مرحله اول و دوم انتخابات در کل تعداد ۱۹ نفر از کاندیداهای مورد حمایت جهادگران به مجلس شورای اسلامی دوره نهم راه پیدا کردند.
در ادامه آقای عزیزی گفت: با توجه به اینکه جهادگران ایران اسلامی دو موضوع مهم را هدف گذاری کرده بود.یکی حضور حداکثری مردم در انتخابات بود موضوع دوم راهیابی تعدادی از کاندیداهای جهادگران به مجلس نهم بود. خدا را سپاس می گوییم که با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و راهیابی تعداد ۱۹ نفر از کاندیداهای جهادگران به مجلس نهم در این انتخابات جهادگران پیروز و سر بلند شد.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: برگزاری موفق و سلامت انتخابات را مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و مردم عزیز هستیم و لازم است تشکر و قدر دانی خود را در همین جا از مقام معظم رهبری، ملت همیشه در صحنه و همچنین شورای محترم نگهبان و دیگر نهادهای نظارتی و اجرایی انتخابات اعلام کنیم.

اسامی ۱۹ نامزد جهادگران ایران اسلامی راه یافته به مجلس نهم:

علی مطهری

محمد رضا باهنر

فاطمه رهبر

حسین مظفر

لاله افتخاری

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم

مجتبی رحماندوست

حمید رسایی

مهرداد بذرپاش

حسین طلا

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی از مشهد

نصرالله پژمان فر از مشهد

عزیز اکبریان از کرج

محمد جواد کولیوند از کرج

حسین گروسی از شهریار، قدس و ملارد

غلامرضا کاتب از گرمسار و آرادان

مسعود پزشکیان از تبریز

سید حسین نقوی حسینی از ورامین و پیشوا

عبدالرضا عزیزی از حوزه انتخابیه شیروان


کد مطلب: 1322

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/1322/۱۹-نفر-کاندیداهای-جهادگران-مجلس-نهم-رفتند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com