کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر نفت خبر داد:

مدیران نفتی بومی می‌شوند/ لغو ممنوعیت تحصیل بانوان در دانشگاه نفت

خبرگزاری مهر , 4 شهريور 1395 ساعت 14:56

حزب الله :
وزیر نفت از تلاش برای تربیت نیرو و مدیران بومی در صعت نفت خبر داد و گفت: اینکه همه می‌خواهند استخدام نفت شوند امکان‌پذیر نیست چرا که اکنون نیز سه برابر نیاز نیرو داریم.


 

 

                       
                        

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بیژن نامدار زنگنه ظهر پنجشنبه در نشست با مدیران و فعالان منتخب اقتصادی و اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: نگاه تعاملی نفت و منطقه یک موضوع بسیار مهم در پیشرفت است و اکنون شاهد ارتباط و تعامل خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه ما خود را از مردم‌های شهرهای محل استقرار صنعت جدا نمی‌دانیم گفت: در این راستا احداث شهرک‌ها را در درون شهر انجام می‌دهیم.

وزیر نفت در ارتباط با انتقاد به وجود برخی نیروهایی که خانواده‌هایشان در استان‌های دیگر هستند افزود: باید این افراد جزء استان بوشهر شوند و در همین‌جا ساکن شوند تا با دلسوزی بتوانند کار کنند و مشکلات را با پوست و گوشت خون خود لمس کنند و برای رفع آن تلاش کنند.

زنگنه گفت: یکی از راه های رفع این مشکلات استخدام نیروهای بومی استان است.

وی در خصوص توازن جنسیتی در نفت گفت: در زمان من یکی از بالاترین سمت‌ها به یک بانو داده شد؛ هرگونه تبعیض جنسیتی ممنوع است و ممنوعیت تحصیل بانوان در دانشگاه‌های صنعت نفت رفع شد.

وزیر نفت بیان کرد: نباید کم کاری ادارات دیگر را به گردن نفت انداخت چرا که نفت متولی نیست و تنها می توانند کمک دهنده دستگاه های اجرایی باشد.

وی در پاسخ به تشکر مردم استان برای استفاده نیروهای بومی در سمت استانداری استان بوشهر و مدیرعامل منطقه ویژه پارس، عنوان کرد: برای تربیت این نیروهای متخصص در اواخر دهه ۷۰ تلاش شده و اکنون از این نیروها بهره‌مند شده‌ایم اگر در راستای نیروی متخصص تلاش کنیم در سال‌های آینده بالغ بر ۹۰ درصد مسئولان بومی خواهد بود.

وی افزود: اینکه همه می‌خواهند استخدام نفت شوند امکان‌پذیر نیست چرا که اکنون نیز سه برابر نیاز نیرو داریم.

وی افزود : به عقیده رئیس جمهور، استان بوشهر یک استان پیشتاز در مواضع سیاسی، رفتاری و تاریخی بوده و در زمینه پشتیبانی در مراحل مختلف انقلاب، انتخابات و زمان‌های حساس تاثیرگذار بوده است.


کد مطلب: 121368

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/121368/مدیران-نفتی-بومی-می-شوند-لغو-ممنوعیت-تحصیل-بانوان-دانشگاه-نفت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com