BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حزب الله نیوز - مذاکرات با بوئینگ ادامه دارد/ ۱۶۶ فروند هواپیما غیرفعال می‌شود - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخوندی اعلام کرد:

مذاکرات با بوئینگ ادامه دارد/ ۱۶۶ فروند هواپیما غیرفعال می‌شود

خبرگزاری مهر , 2 تير 1395 ساعت 16:19

حزب الله :
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فقط ۱۲ هواپیما با سال تولید ۲۰۰۰ به بعد داریم، تاکید کرد: میانگین عمر مفید ۱۶۶ فروند هواپیما بالای ۲۳ سال است که باید تا یک سال دیگر غیرفعال شوند.


 

 

                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس آخوندی از آخرین اتفاقات حوزه هوایی و توافقات با ایرباس خبر داد و گفت: ما موافقت اولیه را داشتیم و مذاکرات اولیه انجام شده است و حالا در آغاز راه با ایرباس قرار داریم.

وی افزود: در حالی که کشور تا سال ۱۴۰۴ به حدود ۵۵۱ فروند هواپیما نیاز دارد، در حال حاضر ناوگان هواپیمایی ایران شامل ۲۶۶ فروند هواپیما است که ۱۰۰ فروند آن زمین‌گیر هستند و عمر مفید ۱۶۶ فروند دیگر نیز بالای ۲۳ سال است که قاعدتا طبق استاندارد بین المللی تا یک سال آینده  باید بازنشسته شوند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در مجموع ۱۲ فروند هواپیمای بالای مدل ۲۰۰۰ در ناوگان موجود است، گفت: با شرکت بوئینگ موافقت اولیه داریم و مذاکرات ادامه دارد.


کد مطلب: 116629

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/116629/مذاکرات-بوئینگ-ادامه-۱۶۶-فروند-هواپیما-غیرفعال-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com