تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
plusresetminus
حزب الله: ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با انتشار پیامی از مدیران این باشگاه ابراز ناراحتی کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۵۹۱
ناراحتی ستاره عراقی از مدیران پرسپولیس/ بشار رفتنی شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بشار رسن، ستاره عراقی ۲۲ ساله تیم فوتبال پرسپولیس که از ابتدای لیگ شانزدهم به این تیم اضافه شد، چند ماه مانده به اتمام قراردادش، توافق نامه‌ای ۲ سال دیگر برای تمدید قرارداد را با سرخ‌ها امضا کرد تا او تا پایان لیگ بیستم در جمع قرمز‌های تهران حضور داشته باشد، اما بشار اگر باقی مانده حقوق امسال خود را دریافت نکند می‌تواند از جمع شاگردان برانکو جدا شود.
 
او که چند روز پیش کتف خود را جراحی کرد، دیروز (دوشنبه) به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و با مدیران این تیم جلسه‌ای را برگزار کرد، اما دقایقی پیش با انتشار پیامی از مدیران پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد.
 
او در اینستاگرام خود نوشت: "با رفتنم به باشگاه پرسپولیس تنها چیزی که نصیبم شد عکس گرفتن با جام بود و دیگر هیچ. بعد از پنج ماه انتظار ... ممنون."
 

 
او هم اکنون در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور دارد تا به عراق برود و سپس برای پیگیری روند درمان خود راهی دوحه قطر خواهد شد و احتمال دارد با تیم‌هایی قطری که خواهان او هستند نیز مذاکره کند.
 
گفتنی است، رسن ۲۲ ساله که توانایی بازی در پست‌های هافبک راست، چپ و هجومی را دارد در نیم فصل اول نقش پر رنگی در موفقیت‌های پرسپولیس داشت و در نیم فصل دوم نیز خوب بازی کرد، اما هنوز بیشتر مطالباتش را دریافت نکرده تا این موضوع باعث ناراحتی او شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین