تاریخ انتشارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
plusresetminus
حزب الله: مرجع تقلید شیعیان گفت: گره زدن همه مشکلات با تحریم غلط است، با مدیریت، نظارت و همچنین مصرف صحیح کالاها می‌توان بخشی از مشکلات راحل کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۲۷۶
گره زدن همه مشکلات با تحریم غلط است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار عده‌ای از گروه‌های تبلیغی استان مازندران اظهار داشت: انقلاب اسلامی تا به امروز از خطرات فراوانی عبور کرده و بدون شک با توکل به خدا و تبعیت از رهبری  و وحدت مردم و خودباوری مسئولان مشکلات  موجود حل می‌شود.
 
مرجع تقلید شیعیان، وضعیت فعلی آمریکا و نوکران منطقه‌اش را رو به افول دانست و افزود: امروز تمام قدرت آمریکا به میدان آمده تا ملت ایران را شکست دهد،  ولی با عنایت خداوند این آرزو را به گور خواهد برد. 
 
وی ادامه داد: مشکل دشمن این بوده که ملت کهن و باسابقه و متدین ایران را نشناخته است، دشمن نمی‌داند مردم ما با معنویت پیشرفت کرده است‌.
 
استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: دشمن بداند در رأس این نظام یک رهبر مقتدر و شجاع قرار دارد  که با معنویت، توکل و توسل تا به امروز توانسته تمام نقشه‌های آن‌ها را پیش‌بینی کند و آن‌ها را شکست دهد.
 
آیت‌الله العظمی نوری همدانی با بیان اینکه مسئولان  به گوش باشند و از نظرات رهبری انقلاب  تبعیت کنند و این را بفهمند هر جا به نظرات ایشان کم‌توجهی شد، ضرر کرده‌ایم، عنوان کرد:  گره زدن همه مشکلات با تحریم غلط است، با مدیریت، نظارت و همچنین مصرف صحیح کالاها  می‌توان بخشی  از مشکلات راحل کرد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین