تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
plusresetminus
حزب الله: رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه ما می توانیم ۲ سال تولید را از ارزش افزوده معاف کنیم که بتوانیم رونق تولید را داشته باشیم، گفت: امیدواریم دوستان دولتی ما هم عنایت داشته باشند که این گذر را با توجه به تحریم‌ها رد کنیم.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۰۱۸
معاف کردن "تولید" از "ارزش افزوده" از جمله راهکارهای رونق تولید است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رحیم بنامولایی صبح امروز در مراسم دیدار با فعالان اقتصادی در سال جدید که در اتاق بازرگانی استان البرز برگزار شد، اظهار اشت: امیدواریم در سالی که رونق تولید نام دارد همه ما با همدلی و همسویی بتوانیم شعار سال را محقق کنیم و اتاق بازرگانی در رونق تولید نیاز به زیرساختها و تغییرات دارد.
 
وی با اشاره به اینکه با ایجاد کمیسیونهای جدید در اتاق و همکاری با صنعت و معدن و با دستور استاندار در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در رونق تولید همکاری‌های لازم را داشته باشیم، افزود: با دستور استاندار در روزهای اول سال کمیته کاربردی و راهبردی تولید را ساماندهی کردیم که امیدواریم با همکاری مسئولین فنی استان بتوانیم با کارهایی که در کمیسیونها انجام می‌دهیم آن را ساماندهی کنیم.
 
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با اشاره به اینکه ما نشان دادیم در طول 40 سال با همدلی و همسویی بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کنیم،گفت:جوانان ما نشان دادند در قالب استارت‌آپ‌ها به شکل‌های مختلف سربازانی هستند که در عرصه‌های مختلف اقتصاد و صنعت وارد میدان شدند و سال جاری که سال بسیار حساسی است را باید بتوانند با هم فکری و خرد جمعی پشت سر بگذارند.
 
بنامولایی با بیان اینکه ما نباید به فکر جیب خود باشیم بلکه باید مقداری فراسرزمینی عمل کنیم و ایران را باید مانند اجدادمان حفظ کنیم و امسال هم باید با همدلی مشکلات را حل کنیم، خاطرنشان کرد: البته مشکلاتی با بانکها، جابجایی ارز و ثبات نرخ ارز داریم که ان‌شاءالله بتوانیم راهکارهایی را در ارتباط با این عوامل ارائه دهیم و نیاز به یکسری زیرساختها در این مورد وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه در زمانی که 40 درصد دستمزد را بالا می‌بریم می توانیم 23 درصد تامین اجتماعی و مالیات ارزش افروده را کمتر کنیم، افزود: ما نمی گوییم 23درصد را نمی‌دهیم ما می‌توانیم در حال حاضر 10 درصد را پرداخت کنیم و 13 درصد باقی مانده را در سالهای بعد بدهکار شویم و به صورت وام به ما تعلق گیرد.
 
رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه ما می توانیم 2 سال تولید را از ارزش افزوده معاف کنیم که بتوانیم رونق تولید را داشته باشیم، گفت: امیدواریم دوستان دولتی ما هم عنایت داشته باشند که این گذر را با توجه به تحریم‌ها رد کنیم و باید دانست اتاق بازرگانی مادر تشکلات است.
 
بنامولایی با اشاره به اینکه منابع کشور محدود است و امسال باید با مدیریت هزینه بهره وری را در کشور بالا ببریم، بیان کرد: همه باید به عنوان سنگربانان تولید به مسئولین بالا قول دهیم که توانمندی را داریم که مدیریت هزینه انجام دهیم و بهره‌وری را بالا بریم.
 
وی ادامه داد: با همکاری استارت آپها، دانش‌بنیان‌ها و پارک علم و فن آوری تولید بدون کارخانه را فرهنگ کردیم و در حال انجام آن هستیم و جوانان با برند و ایده خود ظرفیت  تولید را پر می‌کنند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین