تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
plusresetminus
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز:

بیمارستان فردیس ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

حزب الله: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: بیمارستان فردیس در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارد.
۰
کد مطلب : ۱۹۳۸۱۳
بیمارستان فردیس ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دکتر حسین کریم پیش از ظهر دوشنبه در نشستی خبری با اصحاب رسانه که در محل دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد با اشاره به اینکه اصحاب رسانه را جزو همکاران خود می‌دانم، اظهار کرد: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.
 
وی بابیان این مطلب که اصحاب رسانه با همدلی سبب حل مشکلات و چالش‌ها می‌شوند، گفت: به‌واسطه این همدلی‌ها می‌توانیم مسیر پیش رو را به‌درستی بپیماییم.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه استان البرز به‌عنوان معین استان خوزستان انتخاب‌شده است، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز وظایفی در این زمینه داشته که کارهای زیادی نیز در این مدت انجام‌شده است.
 
دکتر کریم با تأکید بر اینکه البرز استانی مواصلاتی است، گفت: استان البرز به دلیل مسیرهای مواصلاتی و نوع بافت تبعات خاصی در بحث سلامت دارد که امیدوارم بتوانیم در این زمینه فعالیت‌های خوبی ارائه دهیم.
 
وی بابیان این مطلب که کمیته‌های سلامت نوروزی در ایام عید فعال بودند، افزود: این مراکز مکرراً مورد بازدید قرار می‌گرفتند و تحت کنترل ما بودند و به نتایج خوبی در این زمینه دست‌یافته‌ایم و خوشبختانه توانسته‌ایم علی‌رغم مشکلاتی که به وجود آمد فعالیت‌های درخور توجهی انجام دهیم.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در خصوص مشکلات موجود در بیمارستان مدنی، گفت: در این بیمارستان مشکلات جدی وجود دارد این بیمارستان کوچک و دارای مراجعه‌کننده زیاد است.
 
دکتر کریم ادامه داد: از این بیمارستان بازدید کردم و امیدواریم به‌زودی مشکلاتش را مرتفع کنیم.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه تکمیل بیمارستان فردیس خواسته به‌حق مردم این منطقه است، گفت: این بیمارستان در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد دارد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: چهارشنبه جشن اولین دوره فارغ‌التحصیلان رشته پزشکی در استان البرز برگزار خواهد شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین