تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
plusresetminus
حزب الله: استاندار البرز با اشاره به افتتاح ۱۲۲ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ از اشتغال‌زایی برای ۵۳۶ نفر خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۰۵۴
افتتاح ۱۲۲ پروژه در ساوجبلاغ/اشتغال‌زایی برای ۵۳۶ نفر
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزالله شهبازی صبح یکشنبه با سفر به شهرستان ساوجبلاغ در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای روستای «ولیان» بخش «چندار» به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
 
وی با اشاره به اینکه مقرر است ۱۲۲ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در این شهرستان هم‌زمان با چهل‌سالگی انقلاب افتتاح شود، گفت: این تعداد پروژه بااعتباری بالغ‌بر چهار هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
 
استاندار البرز تأکید کرد: خوشبختانه با افتتاح این پروژه‌ها برای ۵۳۶ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.
 
وی همچنین مقرر است مدرسه ۱۲ کلاسه‌ای بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال و زمین چمن مصنوعی بااعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی را در این روستا افتتاح کند.
 
گازرسانی به روستاهای «وشکین» و «سیبستان» بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال، افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت در روستای قاسم‌آباد بزرگ بااعتبار ۱۰ میلیارد ریال، ساختمان مدیریت بحران شهر هشتگرد و پَد استاندارد بالگرد با هزینه ۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی است که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهره‌برداری خواهد شد.
 
افتتاح یک واحد تولیدی بااعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال که موجبات اشتغال ۵۰ نفر را فراهم می‌کند از دیگر برنامه‌های استاندار البرز است.
 
همچنین استاندار البرز در این سفر یک‌روزه ضمن دیدار با خانواده شهید «علی عزت ور» و آزاده جانباز «حبیب اله کیان»، با مردم ملاقات خواهند کرد و در پایان شرکت تعاونی فرش این شهرستان را به بهره‌برداری خواهند رساند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین