تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
plusresetminus
حزب الله: علی قمصری که چند روز قبل اعلام کرد ممنوع‌الکار شده، طبق برنامه قرار است فردا در کرمانشاه کنسرت داشته باشد.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۶۵۸
علی قمصری ممنوع‌الکار است؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، این نوازنده و آهنگساز چند روز پیش از ممنوع‌الکاری‌اش خبر داد که دلیل آن، تک‌خوانی خواننده زن در یکی از برنامه‌ها عنوان شد. این خبر با توجه به این‌که او و گروهش طبق برنامه این روزها در کرمانشاه اجرا دارند، مخاطبان و خریداران بلیت‌های این کنسرت را با نوعی سردرگمی مواجه کرد.
 
ماجرا از آن‌جا آغاز شد که چند روز قبل هنگام اجرای برنامه گروه قمصری در تالار وحدت صدای میکروفن قطع شد. خود قمصری ماجرا را در صفحه اینستاگرام خود این‌گونه روایت کرد: "امروز خبر ممنوع شدن فعالیت من در ایران را به صورت شفاهی اعلام کردند و ظاهرا حکم به دفتر موسیقی نیز ابلاغ شده... دیشب در کنسرت تالار وحدت به دستور مسئولین صدای ما کاملا قطع شد..."
 
 این اظهارات کافی بود تا این پرسش به وجود بیاید که آیا کنسرت کرمانشاه نیز لغو خواهد شد؟ پیگیری‌های خبرنگار ایسنا اما از آن حکایت دارد که نه تنها مجوز اجرای کرمانشاه لغو نشده، بلکه دستوری هم مبنی بر ممنوع‌الکاری این آهنگساز و نوازنده صادر نشده است.
 
درواقع پیگیری‌های خبرنگار ما به این پاسخ‌ها انجامید که هیچ ابلاغی مبنی بر ممنوع‌الکاری علی قمصری صادر نشده و کنسرت او در کرمانشاه هم طبق مجوزی که برای آن صادر شده بدون مانع است و قاعدتا باید برگزار شود.
 
بر این اساس مطابق قانون، کنسرت قمصری و گروهش در کرمانشاه فردا (جمعه، ۲۱ دی‌ماه) طبق برنامه باید برگزار شود و مخاطبان از آن بهره‌مند شوند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین