تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
plusresetminus
حزب الله : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: اگر اعتبارات لازم برای حمایت از واحدهای صنعتی پرداخت شود فرصت شغلی برای ۹۱ هزار نفر ایجاد می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۴۸۵
زمینه اشتغال ۹۱ هزار نفر در واحدهای صنعتی البرز فراهم می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جهانگیر شاهمرادی شامگاه سه‌شنبه در مراسم اختتامیه بزرگترین رویداد تجاری استان البرز  که در سالن نمایشگاه توانمندی‌های استان البرز برگزار شد اظهار داشت: 1800 جواز تاسیس واحد صنعتی در استان البرز صادر شده که از این میان 661 واحد پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد داشته‌اند.
 
وی افزود: اگر اعتبارات لازم برای حمایت از واحدهای صنعتی پرداخت شود فرصت شغلی برای 91 هزار نفر ایجاد می‌شود.
 
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه اگر اعتبارات لازم را داشته باشیم زمینه اشتغال برای 91 هزار نفر ایجاد می‌شود، بیان کرد: بانک‌ها برای دادن  تسهیلات بازسازی و نوسازی علاقه مند نیستند ولی استان البرز بیشترین تسهیلات بانکی به صنایع را به خود اختصاص داده است.
 
وی با بیان اینکه  210 پروانه بهره‌برداری در استان البرز صادر شده است، بیان کرد:  در این  حوزه البرز رتبه اول را به خود اختصاص داده و همچنین البرز قطب تولید ماکارونی در کشور به شمار می رود که این موضوع نشان دهنده پتانسیل‌ها و توانایی‌های این استان است.
 
وی با بیان اینکه 150 برند کشوری در استان البرز شناسایی شده است، بیان کرد: اگر قیمتهای خودرو اصلاح نشود تولیدکنندگان ما در استان با بحران زیادی مواجه می‌شوند زیرا البرز قطب خدمات خودرو در کشور است.
 
شاهمرادی با بیان البرز در  سال گذشته بالغ بر 400 میلیون دلار صادرات داشتیم، تصریح کرد‌: برخی محصولات از مبادی دیگری صادر شده‌اند که آمار آنها را نداریم اما مطمئن هستیم که صادرات بیش از این بوده است.
 
وی با بیان اینکه در بخش برق مشکل ویژه‌ای در صنعت داریم و از دولت می خواهیم این موضوع به شدت پیگیری شود، خاطرنشان کرد: ساماندهی  صنوف  تولیدی که قصد استقرار در شهرک‌های صنعتی  را دارند دارای اهمیت است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین