تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
plusresetminus
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان البرز گفت: امیدوارم مسئولان استانی به حضور ورزش جانبازان و معلولان در حوزه ورزش نگاه جدی‌تری داشته باشند.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۹۱۲
ورزشکاران معلول البرزی نیازمند حمایت ویژه هستند
 بی‌شک کسب نیمی از مدال‌های باارزش ایران در رقابت‌های بین‌المللی توسط قهرمانان پارالمپیکی رقم می‌خورد که درخشش آن‌ها در مسابقات بین‌المللی باعث شده که ایران جزء کشورهای پرملال در رقابت‌ها پارا آسیایی و پارالمپیک شناخته شود.
 
در ادوار گذشته بازی‌های پارالمپیک و پارا آسیایی، پرچم سه رنگ ایران بااراده و عزم این دلیرمردان و دلیر زنان بارها به اهتزاز درآمده و آن‌ها مایه افتخار وطن شده‌اند.
 
سعید براتی رئیس هیئت ورزشی معلولان و جانبازان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا برای نمایندگان البرز با موفقیت همراه بود که ماحصل آن دو مدال طلا و یک مدال نقره بود که شاهین ایزدیار در رشته شنا یک رکورد بزرگ را به نام خود ثبت کرد و باعث افتخار ورزش ایران و استان البرز شد.
 
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین امکانات را برای ورزشکاران ملی‌پوش البرزی مهیا کنیم ولی این را می‌دانیم که امکانات حرفه‌ای نیست ولی تلاش و همت این ورزشکاران باعث افتخارآفرینی آن‌ها در رقابت‌های پاراآسیایی شد.
 
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان البرز به مشکلات ورزشکاران جانباز و معلول استان البرز اشاره کرد و گفت: بسیاری از ورزشکاران معلول به دلیل مشکلات مالی از فعالیت در رشته موردعلاقه خود بازمی‌مانند. که به نظرم نبود امکانات و مشکلات مالی مهم‌ترین دغدغه ورزشکاران معلول استان است. متأسفانه برخی از این ورزشکاران به دلیل نداشتن درآمد مناسب و مشکلات مالی حتی هزینه رفت‌وآمد به سالن را زده و قید ورزش را می‌زنند.
 
براتی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از معلولان استان به دلیل مشکلات مالی اصلاً به سمت‌وسوی ورزش نمی‌آیند درصورتی‌که ورزش کردن بهترین روش برای حفظ روحیه و سلامت روان آن‌ها است.
 
وی تصریح کرد: ماندن یک جانباز و معلول در منزل به دلیل مشکل مالی و ایاب و ذهاب یکی از دغدغه‌های ما محسوب می‌شود به همین منظور در تلاش هستیم با همکاری ارگان‌های مختلف برای کمرنگ کردن این مشکل اقدام کنیم.
 
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان البرز افزود: امیدوارم مسئولان استانی به حضور ورزش جانبازان و معلولان نگاه جدی‌تری داشته باشند و با رفع مشکلات اصلی آن‌ها زمینه حضورشان در فعالیت‌های ورزشی و ایجاد بستر لازم برای بروز استعدادهای آن‌ها را مهیا کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین