تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
plusresetminus
حزب الله : محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بحث فردی نداریم و همه فدراسیون‌هایی که شامل قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها می‌شوند باید قانون را اجرا کنند.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۲۳۱
وارد مصداق‌ها نشوید؛ همه باید قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها را اجرا کنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جمع اعضای مجمع فدراسیون گلف و پس از انتخاب حمید عزیزی به عنوان رئیس این فدراسیون اظهار داشت: نماد دموکراسی را در این مجمع شاهد بودیم و اعضای مجمع بر اساس برنامه‌ها رای دادند و عزیزی توانست رای اعتماد مجمع را بگیرد و امیدوارم در این 4 سال بتواند با کمک شما تعهدات و برنامه‌ها را اجرا کند.
 
وی در ادامه افزود: انتظار داریم گلف از مجموعه انقلاب خارج شود و در آینده بتوانیم شعار دوستان عملیاتی شود و در تمام نقاط کشور و با تنوع آب و هوایی گلف را از نظر زیرساختی و نرم افزاری افزایش دهیم.
 
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد: از نظر جسمی در شرایطی نیستم که زیاد صحبت کنم انشالله در جلسات بعدی گلف بیشتر به موضوعات می‌پردازیم.
 
داورزنی خاطرنشان کرد: بدون مشارکت اعضا امکان ندارد عزیزی و هر شخص دیگر به اهدافش برسد و شما بازوان اجرایی در استا‌ن‌ها هستید تا گلف در کشور توسعه یابد.
 
داورزنی تصریح کرد:با نگاه به منابع دولت نمی‌توان به توسعه گلف امید داشت. ظرفیت‌های خوبی در بخش خصوصی برای توسعه گلف داریم و با توجه به اینکه گلف المپیکی است امیدوارم شاهد درخشش آن باشیم.این کار سخت است ولی شدنی است و امیدوارم شاهد روزهای بهتری در ابعاد مختلف در گلف شاهد باشیم.
 
وی گفت: امیدوارم با ایجاد یک فضای تعاملی در گلف شاهد روزهای خوبی باشیم. نیازمند یک برنامه استراتژی برای رسیدن به اهداف و انتظارات در گلف هستیم و امیدوارم‌ با کمک وزارت و کمیته و همه نهادهای حاضر در مجمع این رشته در کشور شرایط بهتری داشته باشد.
 
محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون گلف نیز گفت: برای ما محدودیت زن و مرد وجود ندارد و در فرایند انتخابات و با توجه به شرایط ثبت نام، هر کسی می‌تواند شرکت کند، حاضر می‌شود و برنامه خود را در اختیار مجمع قرار دهد. خانم‌ها هم می توانند برنامه بدهند و رای بیاورند و محدودیتی برای حضور بانوان در فدراسیون‌ها نداریم.
 
 وی درخصوص حضور روسای بازنشسته در فدراسیون‌ها و ادامه کار مهدی تاج در فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بحث فردی نداریم و همه فدراسیون‌هایی که شامل قانون بازنشسته‌ها می‌شوند باید این قانون را اجرا کنند. هر فردی که در فدراسیونی باشد باید با قانون خود را تطبیق دهد. هر نهادی که از دولت پول بگیرد شامل این قانون ‌می‌شود. نباید وارد مصداق‌ها شویم. همه تلاش می‌کنند تا قانون اجرا شود و باید طوری کار کنیم که در محافل بین‌المللی مشکلی ایجاد نشود و با رعایت قانون هر چه زودتر ثبات در فدراسیون‌‌ها ایجاد شود برای المپیک 2020 توکیو.
 
داورزنی خاطرنشان کرد: از دست دادن یار خوب‌مان بهرام شفیع را تسلیت می‌گویم. سه چهار روز است از ای سی یو آمدم و در دوران نقاهت هستم ولی وظیفه داشتم در مجمع باشم.قبل از والفجر 8 بهرام شفیع برای گزارشی از ورزش یگان‌های رزمی به جبهه آمده بود و من در آن شرایط از نزدیک تلاش وی را دیدم. وی برنامه ورزش و مردم را 35 سال روی آنتن برد. وی فردی شریف و قابل احترام بود. به خانواده و مجموعه همکاران وی تسلیت می‌گویم.
 
وی در پاسخ به تسنیم که گفته می‌شود فدراسیون والیبال با فدراسیون جهانی مکاتباتی داشته است، گفت: تا جایی که می‌دانم والیبال مکاتبه‌ای با فدراسیون جهانی نکرده و تلفنی سوالی را از دبیر کل جهانی پرسیدند. این سوال به عنوان ایجاد مشکل هم‌نبوده و در مورد اساسنامه ایران و جهان بود که فدراسیون جهانی از IOC سوال پرسیده بود. همه تلفنی بوده و خود من به عنوان عضو فدراسیون جهانی توضیح دادم و مشکل خاصی نیست. در مورد کرسی افشار دوست در آسیا هم ایشان عضو کمیته مربیان است و کماکان کار خود را انجام می‌دهد و مشکلی نخواهد بود.
 
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی وزارت ورزش و عنایت دولت قرار شد بر اساس اولویت‌ها فدراسیون‌ها از ارز ثانویه استفاده کنند. هماهنگی‌ها انجام شده و در مورد کشتی هم چند روز قبل نامه ارسال شد و مشکل ارز آنها حل شده است. صحبت خادم با فرامرزیان عملیاتی و با بانک مرکزی هماهنگ شد. برای سایر فدراسیون‌ها هم بر حسب ضرورت از ارز ثانویه استفاده می‌شود.
 
وی درخصوص هزینه زیادی که برای استادیوم آزادی باید خرج شود تا به استاندارها برسد، گفت: باید استادیوم‌ها به ویژه آزادی را به استاندارد روز دنیا نزدیک کنیم، چه AFC ایراد بگیرد چه نگیرد. اراده وزارت بر رفع اشکالات است و ورزشگاه آزادی به عنوان نماد اصلی ما و اعتبار کشور استانداردهای لازم را باید داشته باشد و همه بخش‌هایی که می توانند باید کمک کنند. اصلاحات نیاز به هزینه دارد و پیگیری می‌کنیم در کوتاه ترین زمان حل شود.
 
داورزنی در پایان تاکید کرد: روز شنبه پدرم راهی بیمارستان شد و کسالت وی مزید بر علت شد و مجموعا فشارهای مختلف باعث این اتفاق شد که حالم بد شوم و به بیمارستان بروم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین