تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
plusresetminus
حزب الله : دختر رئیس‌جمهور آمریکا اخبار منتشر شده درباره احتمال انتخابش برای تصدی سمت سفیر آمریکا در سازمان ملل در پی استعفای نیکی هیلی را تکذیب کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۱۹۶
واکنش ایوانکا ترامپ به مسئله جایگزینی نیکی هیلی

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، به دنبال استعفای نیکی هیلی به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل، «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (سه شنبه) اخبار منتشر شده درباره احتمال انتصابش برای این سمت را تکذیب کرد.
 
وی در این خصوص اعلام کرد: «واقعا باعث افتخار است که در داخل کاخ سفید در کنار همکاران فوق العاده ای کار کنم و من می دانم که رئیس جمهور یک شخص توانمند برای جانشینی سفیر هیلی در نظر گرفته است. اما این جایگزین من نیستم.»
 
ایوانکا ترامپ این توییت را یک ساعت پس از آن منتشر کرد که ترامپ در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده بود که ایوانکا می تواند برای این سمت مناسب باشد. دونالد ترامپ با تعریق و تمجید از دختر خود در این خصوص گفت: ایوانکا می تواند بترکاند! این مسئله هیچ ارتباطی به پارتی بازی ندارد. اما من می خواهم به شما بگویم که مردم می دانند که ایوانکا می تواند بترکاند. اما می دانیم در این صورت من به پارتی بازی متهم خواهم شد.
 
روز گذشته نیکی هیلی در تصمیمی غیرمنتظره از سمت خود استعفا کرد. نیکی هیلی در یک نشست خبری در کاخ سفید خبر استعفای خود را اعلام کرد و گفت: اکنون زمان آن فرارسیده که افرادی که انرژی و قدرت مشابهی دارند این مسئولیت را بر عهده بگیرند.
 
ترامپ هم در این نشست اعلام کرد که هیلی از ۶ ماه پیش تقاضای استعفا داشته است و او امروز با این درخواست موافقت کرده است. رئیس جمهور آمریکا در ادامه افزود: تا چند هفته آینده گزینه خود برای جانشینی هیلی را معرفی می کند.
 
به دنبال استعفای نیکی هیلی، گمانه زنی ها درباره علت این اقدام او آغاز شده است. با وجود اینکه هیلی مسائل خانوادگی را دلیل کناره گیری خود اعلام کرده برخی گزارشها حاکی از آن است که او احتمالا به دلیل متهم شدن به نقض قوانین کاری از سمت خود استعفا کرده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین