تاریخ انتشارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با بیان اینکه وحدت کلیدواژه خروج پیروزمندانه از جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن است، گفت: سنگرهای دفاع مقدس امروز به سنگر سازندگی و ایجاد اشتغال و رفاه تبدیل می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۶۳۳
"وحدت" کلیدواژه خروج پیروزمندانه از جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی نجفی  صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که در گوهردشت کرج بلوار سربازان گمنام برگزار شد، با سلام و درود بر امام حسین (ع) اظهار داشت: یاد و نام شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان جمهوری اسلامی ایران همواره زنده و پایدار است.
 
وی با اشاره به  اینکه  دلاورمردان سرفراز ارتش و قهرمانان سپاه پاسداران، بسیجیان خط شکن و نیروی انتظامی همیشه حافظ و جانفشان ملت و کشور عزیزمان هستند، افزود: دفاع مقدس یادآور خون‌های پاکی است که در راه دفاع از ایران اسلامی جاری شده  است.
 
استاندار البرز  با بیان اینکه فرزندان این آب و خاک با روحیه ایثارگری و غیرت با تقلید از سالار شهیدان زیر بار ذلت نرفتند و هرگز تسلیم نمی‌شوند، گفت: 37 سال پیش مردم ایران در برابر تجاوزی خشونت وار به پیروی از فرهنگ عاشورایی با تمام وجود از عزت و شرف خود دفاع کردند.
 
نجفی با بیان اینکه صدام از همه داشته‌های مستکبران برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده کرد، عنوان کرد:  خدمت صدام به دشمنان نظام جمهوری اسلامی با وجود مردان  دلاور و زنان شجاع  میهن اسلامی به رهبری  امام خمینی (ره)  بی‌نتیجه ماند چراکه مردم ایران  مشتاقانه شهد شیرین شهادت را نوشیدند و هرگز  تسلیم نشدند‌.
 
وی با بیان اینکه  جمهوری اسلامی ایران با جنگ اقتصادی و تبلیغاتی سنگینی روبه‌رو است، بیان کرد:  هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است که به یاد داشته باشیم که با روحیه همدلی و ایستادگی تحت رهبری مقام معظم رهبری می‌توان از این جنگ اقتصادی  سربلند بیرون آمد.
 
استاندار البرز با بیان اینکه وحدت کلیدواژه خروج پیروزمندانه از جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن است، ادامه داد: سنگرهای دفاع مقدس امروز به سنگر سازندگی و ایجاد اشتغال و رفاه تبدیل می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین