تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
plusresetminus
حزب الله : مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح حذف آلودگی‌های بصری، گفت: این اقدام افزایش بهداشت روان شهروندان را به همراه دارد.
۰
کد مطلب : ۱۷۷۹۱۰
حذف آلودگی‌های بصری از سطح منطقه 7
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر حسین کاظمینی ضمن تاکید بر رفع آلودگی‌های بصری در سطح منطقه، اظهار کرد: بررسی وضعیت مبلمان شهری، تابلوهای معابر، کوچه ها، وضعیت جداره های شهری، تابلوهای اصناف و وضعیت روشنایی معابر کوچه ها از مهم ترین اهداف این واحد به شمار می رود.
 
وی جمع آوری 270 مورد پلاکارد، رنگ آمیزی و امحاء دیوار نویسی جداره ها و ابنیه ها در سطح منطقه به طول یک هزار و 400 مترمربع، طراحی و اجرای نقاشی دیواری به طول 600 مترمربع و جمع آوری داربست های غیر مجاز را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.
 
کاظمینی در ادامه از ساخت و نصب دریچه های فلزی بر روی جوی آب معابر به تعداد 5 مورد، ساخت آلاچیق و نیمکت در پارک آزادی، ترمیم و بهسازی تابلو های شناسایی معابر بلوار اشتراکی و خیابان قائم همچنین آذین بندی و نصب ریسه جهت مناسبت های مذهبی به طول یک هزار و 500 متر مربع را از دیگر اقدامات خدمات شهر منطقه برشمرد.
 
این مسئول در پایان با بیان اینکه افزایش بهداشت روان شهروندان و زیباسازی سیمای شهری الزامی است، گفت: تا کنون برای متخلفین نصب تابلو های غیر مجاز 35 مورد اخطاریه صادر شده و بازدیدهایی جهت وصول عوارض تابلو، کسب و پیشه نیز صورت گرفته است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین